Automobilių gamintojai į Lietuvą ateina kitu keliu

Automobilių pramonės investuotojams Vidurio ir Rytų Europos šalys – itin patrauklios. Regione veikia 33 automobilių ar jų komponentų gamyklos, dar kelios duris atvers ateinančiais metais.

Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Automobilių gamintojai neskuba Lietuvoje atidaryti gamyklų, bet detalės – labai paklausios.<br>Reuters/Scanpix asociatyvi nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

BNS ir lrytas.lt inf.

Jul 23, 2015, 10:52 AM, atnaujinta Oct 24, 2017, 1:34 PM

Bet Lietuva „Coface“ tyrime tarp sėkmingųjų neminima, o ekspertai neslepia, kad tikėtis automobilių gamyklos šalyje – naivu, rašo „Verslo žinios“.

Metalines detales gaminančios ir Baltijos automobilių dalių gamintojų klasteriui priklausančios „Elametos“ komercijos vadovas Petras Kadziauskas sakė, kad dauguma automobilių gamintojų, ieškodami vietos investicijoms, rinkosi šalis, kuriose jau yra transporto gamybos tradicijos, pirko jau esančias gamyklas, įrenginius ir juos modernizavo ieškodami savo gaminių plėtros galimybių.

„Baltijos šalyse, išskyrus vieną gamyklą Latvijoje, surinkimo konvejerio niekuomet ir nebuvo.

Tačiau tai nereiškia, kad automobilių pramonės pas mus nėra, – turime bendrovių, kurios dirba visam pasauliui ir turi šimtus darbuotojų. Tiesiog niekuomet to neakcentuodavome“, – sakė P.Kadziauskas.

Jo teigimu, vien Baltijos automobilių dalių gamintojų klasteriui priklausančių Lietuvos įmonių apyvarta per metus siekia apie 280 mln. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.