Įspūdingiausias „Boeing“: jo sparnai ilgesni už 4 vilkikų koloną

Be abejonės, tai – didžiausias keleivinis lėktuvas aviacijos istorijoje. Jo sparnų ilgis toks didelis, jog oro uostuose tuos sparnus teks tiesiog užlenkti.

Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Boeing 777-9X“ toks didelis, kad gali netilpti į dalį<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

technologijos.lt

Sep 19, 2015, 9:03 PM, atnaujinta Oct 15, 2017, 12:23 AM

Beje, serijinė šių lėktuvų gamyba bus pradėta jau 2017-aisiais.

Skrydžių bendrovės jau užsisakė 320 lainerių „Boeing 777-9X“. Bendras tokio lėktuvo sparnų ilgis sieks net 71,8 metro – tai yra daugiau nei 4 vilkikai su puspriekabėmis.

Sparnai tokie milžiniški, jog inžinieriai suprojektavo juos užlenkiamais galais: jie bus pakeliami į viršų, kai laineris riedės oro uosto teritorijoje.

Tai – pirmo tokio sparnų dizaino lėktuvas keleivinių orlaivių pramonėje. Užlenkiamų galų ilgis siekia apie 6 metrus. Beje, skrydžio metu juos nuo lankstymosi užblokuos specialūs saugikliai.

„Boeing 777-9X“ salone įrengta 400-425 sėdimosios vietos – 34 vietomis daugiau nei 777-9X konkurento „Airbus A350-1000“ salone.

Ekonominės klasės sėdynių plotis bus ne mažesnis kaip 46 cm, kai įprastai keleivinio krėslo plotis siekia 43-47 cm. 15 proc. didesni bus ir naujojo lėktuvo iliuminatoriai. Jie bus įmontuoti keleivių akių lygyje.

„777-9X bus ne tik didžiausias, bet ir efektyviausias dvimotoris keleivinis laineris pasaulyje, – teigia Boeing atstovai. – Tačiau techninės charakteristikos – dar ne viskas. Salono interjeras kurtas pagal „787 Dreamliner“ pavyzdį, todėl salonas bus erdvesnis, didesniais langais, efektyviau apšviestas ir pan. 777-9X neabejotinai yra keleivinių lainerių ateitis. Jais skraidyti patogiau.“

Įspūdingo lėktuvo skrydžio nuotolis – net 14075 km., o vieno egzemplioriaus kaina – beveik 400 mln. eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.