Beje, serijinė šių lėktuvų gamyba bus pradėta jau 2017-aisiais.
Skrydžių bendrovės jau užsisakė 320 lainerių „Boeing 777-9X“. Bendras tokio lėktuvo sparnų ilgis sieks net 71,8 metro – tai yra daugiau nei 4 vilkikai su puspriekabėmis.
Sparnai tokie milžiniški, jog inžinieriai suprojektavo juos užlenkiamais galais: jie bus pakeliami į viršų, kai laineris riedės oro uosto teritorijoje.
Tai – pirmo tokio sparnų dizaino lėktuvas keleivinių orlaivių pramonėje. Užlenkiamų galų ilgis siekia apie 6 metrus. Beje, skrydžio metu juos nuo lankstymosi užblokuos specialūs saugikliai.
„Boeing 777-9X“ salone įrengta 400-425 sėdimosios vietos – 34 vietomis daugiau nei 777-9X konkurento „Airbus A350-1000“ salone.
Ekonominės klasės sėdynių plotis bus ne mažesnis kaip 46 cm, kai įprastai keleivinio krėslo plotis siekia 43-47 cm. 15 proc. didesni bus ir naujojo lėktuvo iliuminatoriai. Jie bus įmontuoti keleivių akių lygyje.
„777-9X bus ne tik didžiausias, bet ir efektyviausias dvimotoris keleivinis laineris pasaulyje, – teigia Boeing atstovai. – Tačiau techninės charakteristikos – dar ne viskas. Salono interjeras kurtas pagal „787 Dreamliner“ pavyzdį, todėl salonas bus erdvesnis, didesniais langais, efektyviau apšviestas ir pan. 777-9X neabejotinai yra keleivinių lainerių ateitis. Jais skraidyti patogiau.“
Įspūdingo lėktuvo skrydžio nuotolis – net 14075 km., o vieno egzemplioriaus kaina – beveik 400 mln. eurų.