Pamatykite, kiek Vilniaus aplinkkelio pastatyta per du mėnesius

Praėjus dviem mėnesiams nuo paskutiniosios Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalies statybų pradžios, sostinės meras Remigijus Šimašius su savivaldybės ir rangovo „Kauno tiltai“ atstovais apsilankė statybų aikštelėje.

Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Per du mėnesius būsimasis Vilniaus vakarinis aplinkkelis jau įgavo formą.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (46)

lrytas.lt

Oct 5, 2015, 1:22 PM, atnaujinta Oct 11, 2017, 9:55 PM

Kol kas 5,4 km. ilgio kelio vietoje yra ne itin išvaizdus smėlėtas griovys, bet, kaip aiškino „Kauno tiltai“ direktorius Aldas Rusevičius, daugybės darbų nesimato.

„Šis projektas yra kompleksinis, visi darbai atliekami per visą kelio ilgį. Labai daug darbo buvo pakeisti komunikacijų trasas, sumontuoti lietaus nuotėkų vamzdžius“, – sakė jis.

Pasak pašnekovo, iki žiemos bus iškasta net milijonas kūbinių metrų grunto, pakeista 15 km vamzdynų ir įrenginėjami pamatai bei poliai transporto mazgams.

A.Rusevičius spėjo, kad aplinkkelis turėtų būti baigtas dar 2016 metais, tačiau užtikrino, kad po dalį jis nebus atidarinėjamas.

R.Šmašius vylėsi, kad paskutinioji Vilniaus vakarinio aplinkkelio dalis išspręs tris iš šešių sudėtingiausių sostinės eismui vietų. Mero manymu, aplinkkelis turėtų išsklaidyti spūstis T.Narbuto gatvėje Laisvės prospekto – Buivydiškių – Rygos gatvių sankirtoje bei Ukmergės – Geležinio Vilko sankirtoje.

Dar tris sudėtingiausias Vilniaus vietas – Olandų ir Žirmūnų g. žiedus, Minsko plento – Liepkalnio gatvių sankirtą bei Kalvarijų – Ozo gatvių sankirtą reikės spręsti kitomis priemonėmis.

Savivaldybės skaičiavimu, užbaigus trečiąjį aplinkkelio etapą, mažiausiai 110 tūkst. miegamuosiuose rajonuose įsikūrusių vilniečių kelionės į darbą ir mokslus bus žymiai greitesnės.

Per pirmuosius keletą statybos mėnesių, tiesiant 5,4 km ilgio greito eismo kelią, čia atlikti paruošiamieji ir žemės kasimo darbai: iškasta apie 600 000 m3 grunto, atlikta betoninių vamzdžių renovacija, montuojami lietaus nuotekų vamzdžiai, vyksta dujotiekio rekonstravimo, gatvių apšvietimo darbai, darbuojasi daugiau kaip 300 specialistų, 210 įvairių mechanizmų.

„Šiandien esame aiškiai identifikavę pagrindines vietas, kuriose vilniečiai dažniausiai įstringa spūstyse, važiuodami į darbą ir atgal – trys iš šešių vietų yra susijusios su šio aplinkkelio statyba.

Kita vertus, mūsų miestas augantis, auga ir susisiekimo poreikis, todėl šis aplinkkelio etapas itin svarbus daugumai gyvenančių Šiaurės vakariniuose rajonuose: Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse, kurių čia įsikūrę apie 110 tūkst.

Užbaigus trečiąjį Vakarinio aplinkkelio etapą, jame iki 35 proc. sumažės transporto srautai ir pagerės eismo saugumas Laisvės pr. Justiniškių ir Ukmergės gatvėse, kuriose nebeliks tranzitinio eismo, bus atlaisvinta važiuojamoji gatvių dalis, skirta viešajam transportui“, – tvirtino R. Šimašius.

Užbaigus Vakarinio miesto aplinkkelio III etapą ir pagrindinius įvadus į miesto magistralinių gatvių tinklą (Šiaurinę ir Mykolo Lietuvio gatves), integruotu tarptautiniu transporto koridoriumi šiaurinėje miesto dalyje per parą nuolat važiuos apie 65 tūkst. žmonių: apie 45 tūkst. miestiečių ir apie 20 tūkst. tranzitu keliaujančių į užmiestį.

Kol vyksta aplinkkelio statybos, nuo šio rudens savivaldybė ėmėsi ir papildomų saugaus eismo priemonių – paženklino 14 sankryžų geltonomis linijomis ir informaciniais ženklais, įspėjančiais vairuotojus neblokuoti sankryžų. Taip vairuotojai skatinami tapti tolerantiškesniais ir atidesniais vieni kitiems – matydami kliūtį už sankryžos, į ją nebevažiuoti ir neužkirsti kelio kita kryptimi važiuojantiems vairuotojams. Be to, šį rudenį daugelyje probleminių sostinės sankryžų šviesoforai buvo sureguliuoti taip, kad pagrindinėse gatvėse ilgiau degtų žalia šviesa.

Magistralinėse Vilniaus gatvėse susidarius spūstims, savivaldybė pirmąsias rugsėjo mėnesio savaites apribojo gatvių remonto darbus, kad mieste spūsčių sumažėtų ir tai kiek įmanoma mažiau trukdytų vilniečiams, keliaujantiems į ugdymo įstaigas, darbus.

Viena iš suplanuotų kompleksinių priemonių mažinti spūstis Vilniuje – gatvių platinimas ir sankryžų rekonstravimas.

Kitais metais suplanuota platinti ir rekonstruoti dešimtį didesnių objektų: išplatinti Kalvarijų g. nuo Lukšio iki Apkasų gatvių, rekonstruoti Savanorių pr. Ir Sausupio g. sankryžą, išplatinti Dariaus ir Girėno g. nuo Žirnių iki Eišiškių pl. ir kt. Šiemet rekonstruota apie 10 km gatvių atkarpų, kuriose buvo pakeista danga ir eismo sąlygos pagerėjo. Kitais metais planuojama rekonstruoti dar apie 12 km miesto gatvių.

Dar geresnių rezultatų tikimasi, pasibaigus Vakarinio aplinkkelio trečiojo etapo statybos darbams, kai bus atvertos šiuo metu itin apkrautos Vilniaus miesto gatvės – Laisvės prospektas, Ukmergės ir kitos gatvės.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.