Tobulintojai neatpažįstamai pakeitė 4 gerai žinomus automobilius

Šią savaitę prasidėjusioje didžiausioje pasaulyje automobilių puošybos ir tobulinimo 2015 m. SEMA (Specialty Equipment Market Association) parodoje „Kia Motors America“ (KMA) publikai parodė iš karto net keturis specialiai sukurtus rankų darbo koncepcinius automobilius, kurie atspindi kultūrinę įvairovę ir demonstruoja gamintojų meilę automobiliams.

„Photo Safari Sedona“<br>Gamintojo nuotr.
„Photo Safari Sedona“<br>Gamintojo nuotr.
„Ballast Point Sedona“<br>Gamintojo nuotr.
„Ballast Point Sedona“<br>Gamintojo nuotr.
„A1A Optima“<br>Gamintojo nuotr.
„A1A Optima“<br>Gamintojo nuotr.
„Forte Koup Mud Bogger“<br>Gamintojo nuotr.
„Forte Koup Mud Bogger“<br>Gamintojo nuotr.
„PacWest Adventure Sorento“<br>Gamintojo nuotr.
„PacWest Adventure Sorento“<br>Gamintojo nuotr.
„Trail’ster“<br>Gamintojo nuotr.
„Trail’ster“<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

lrytas.lt

Nov 9, 2015, 8:47 AM, atnaujinta Oct 5, 2017, 5:31 AM

Kurdami iš viso šešias, SEMA parodoje eksponuojamas, unikalias KIA transporto priemones dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš JAV kraštovaizdžių.

„A1A Optima“

Florida garsėja kaip geriausia atostogų vieta Amerikoje. Ši valstija taip pat įžymi turtinga savo istorija ir subtropiniu spindesiu, kuriuo galima mėgautis leidžiantis į kelionę atvirą stogą turinčiu automobiliu.

Saulėtoji valstija yra garsi savo A1A greitkeliu, besitęsiančiu net 300 mylių. Tai juodo asfalto juosta, vingiuojanti per kristalo baltumo smėlynus, okeano pakrante, laukinius gamtos kampelius, ir pasibaigianti Key West kurortu.

Šio greitkelio dvasia neaplenkė „Optima“ kūrėjų ir pastūmėjo juos naujojo 2016 m. „Optima“ modelio pagrindu sukurti unikalų keturių durų rodsterį.

„A1A Optima“ išsiskiria atviru stogu ir sutrumpintu priekiniu stiklu.“LUX Motorwerks“ kūrėjai pasirūpino, kad parodoje pristatomas automobilis išties būtų pasiruošęs kelionei. Sutvirtintas sumaniai paslėptais plieno vamzdžiais kėbulas savo tvirtumu beveik nenusileidžia originalui.

„A1A Optima“ galinės durelės pritvirtintos ant gale sumontuotų vyrių ir atsidaro į priešingą nei įprasta pusę.

Galingas 245 AG keturių cilindrų variklis puikiai dera su modernia išmetimo sistema ir lemia „prikimusį“ „A1A Optima“ variklio garsą. „Ksport“ sportinė pakaba sumažino automobilio prošvaisą, tačiau vizualiai automobilį padarė kur kas labiau pastebimą.

„PacWest Adventure Sorento“

Emerald City (Sietlas), Rose City (Portlandas) bei tarp jų besidriekiantys tūkstančiai kvadratinių metrų miškų – tai „Pacific Northwest“ regionas, kuris pulsuoja ramiu, niekur neskubančiu gyvenimo ritmu.

Išradingas „LGE-CTS Motorsports“ komandos sukurtas „PacWest Adventure Sorento“ eksterjeras yra ilgai trukusio darbo, kurį sudaro daugiasluoksnio dažymo procesas, naudojant perlų ir ledinukų efektus, produktas. Dėl šios technologijos automobilio kėbulas įgavo „chameleono“ efektą.

Kovai su tamsa ir ūkana pasitelktos LED žibintų juostos, sumontuotos ant priekinio bamperio ir stogo.

LGE-CTS pasirūpino, kad „PacWest Adventure Sorento“ būtų pasiruošęs bet kokiai kelionei. Kūrėjų komanda rekonstravo automobilio priekį bei galą. Pailgintos pakabos svirtys ir važiuoklės pusašiai bei didžiuliai ratai su specialiomis padangomis leidžia važiuoti bekele ir sukuria grėsmingo automobilio įvaizdį.

Šis modelis yra šešiais coliais aukštesnis už standartinę „Sorento“ versiją.

Aukštesnė pakaba leido LGE-CTS komandai išrinkti rimtą bekelės „avalynę“. „LT285/70R17 Nitto Trail Grappler M/Ts“ padangomis apautų naujo BMF stiliaus S.S.D. 17x8.5 colių ratų tiesiog sunku nepastebėti. Nelygumus puikiai sugeria „Fox Racing 2.0“ amortizatoriai bei „Eibach“ spyruoklės.

Naujas galinis ir priekinis bamperis su integruotomis apsauginėmis plieno plokštėmis ir šoninėmis apsaugomis saugo menišką kėbulo dailininkų darbą. „MileMarker PE4500ES“ tempimo gervė su ypač stipriu sintetiniu lynu padeda ištraukti purve užklimpusias kitas transporto priemones ar iš purvo gniaužtų išsigelbėti pačiam.

290 AG ir 341 Nm variklio galios tpakanka, kad „Sorento“ galėtų drąsiai kopti į stačią įkalnę, o speciali WFJ oro įsiurbimo sistema leidžia „PacWest Adventure Sorento“ „nardyti“ purvynuose ir giliose balose.

„Photo Safari Sedona“

Daugelis JAV regionų šiuo metų laiku nusidažo ypatingomis spalvomis. Tviskanti raudona, geltona, oranžinė persipina su karamelinės, sodriai rudos ir „espresso“ kavos atspalviais. Ir vis dėl to gražiausią rudens spalvų puokštę galima pamatyti tik Šiaurės Rytų regione.

Šio regiono vaivorykštinis spalvų žaismas traukia tiek fotografijos mėgėjus, tiek profesionalus. „Photo Safari Sedona“ buvo sukurta įamžinti šį Šiaurės Rytų grožį.

Standartinis aštuonvietis „Sedona“ vienatūris buvo kardinaliai perdarytas į dvivietį fotografo svajonių automobilį. Kūrybingų „LGE-CTS Motorsports“ specialistų sumeistrautas tiek keliams, tiek bekelei pritaikytas automobilis suteikia fotografams neribotas galimybes fotografuoti, redaguoti nuotraukas bei vaizdo įrašus ir dieną, ir naktį.

Modelio kūrimo procese dalyvavo profesionalūs fotografai, tad kiekviena jo detalė buvo kruopščiai apgalvota ir pritaikyta šios profesijos atstovų ir mėgėjų poreikiams. Specialiai pagaminti plieniniai stogo laikikliai yra pritaikyti pritvirtinti tradicines DSLR kameras, aukštos raiškos WASPcam vaizdo sistemą, gerves ir kitą įrangą.

Laikikliai yra pakankamai tvirti išlaikyti fotografą (ir drąsų jo asistentą). Dėl saugumo prie jų žmogus gali prisitvirtinti specialiais laikikliais.

Automobilio galinė dalis buvo palikta atvira, kad būtų patogiau sukrauti ir iškrauti bagažą. Tačiau ji turi daug skyrių, kuriuose galima paslėpti daiktus. „Photo Safari Sedona“ taip pat turi „Helwig“ pneumatinę pakabos sistemą, kuri automatiškai reguliuoja automobilio kėbulo aukštį ir gali gerokai padidinti prošvaisą.

Sukurta profesionaliam fotografavimui tiek dieną, tiek naktį „Photo Safari Sedona“ gali pasigirti ypač ryškiais 6 colių „KC HiLites pro-sports gravity“ LED žibintais, sumontuotais iš visų keturių transporto priemonės pusių.

„Daystar“ jungiklis akimirksniu naktį paverčia diena. „Photo Safari Sedona“ bekelę padeda įveikti specialios „Nitto Dura Grappler 265/65R17“ padangos, sumontuotos ant 17 colių „Method Rally“ ratų.

Vietoj tradicinės „Sedona“ vidurinės sėdynių eilės buvo įrengta profesionali nuotraukų redagavimo studija, turinti naujausią įrangą, įskaitant ir 27 colių „iMac“ kompiuterį su 5K „Retina“ ekranu. Be to, įrangos budėjimo laiką palaiko kariuomenės naudojamos itin talpios specialios baterijos, tad fotografai gali valandų valandas naudotis įranga neužvedę automobilio.

Baterija automatiškai įsikrauna „Photo Safari Sedona“ riedant. Rankų darbo riešutmedžio stalas, reguliuojamos padėties klaviatūros stalelis bei stalčiai leis patogiai dirbti ir tvarkingai susidėti inventorių.

Specialiai sukurtus, daugiataškius saugos diržus turinčias „Beard Torque“ sportines sėdynes galima išimti pro galinio keleivio dureles arba pritvirtinti nuotraukų redagavimo zonoje. Tvirtos bevielės RW radijo ausinės leidžia vairuotojui nepertraukiamai bendrauti su fotografu. Išėmus priekinio keleivio sėdynę atsiranda daugiau erdvės vežtis papildomų daiktų ir įrangos.

„Forte Koup Mud Bogger“

Meilė automobiliams įkvepia entuziastus būti kūrybingus ir mėgautis savo aistra. Amerikoje yra keletas vietų, kuriose vairavimo malonumas itin puoselėjamas. Grįžkime, į 1970-uosius, kada purvo lenktynės tapo populiarios visose valstijose ir netgi Kanadoje.

Kai „Kia“ ir „Lux Motorwerks“ sutarė drauge kurti „Forde Koup Mud Bogger“ modelį, abi komandos vieningai nusprendė, kad didžiausias smagumo procentas turi tekti automobilio priekiui.

Važiuoti ekstremalioms sąlygoms pritaikyto automobilio kūrimo darbai prasidėjo jo uždėjimu ant milžiniškų, net 28 colių padangų, sumontuotų ant 15x10 colių „Fuel Off-Road“ ratlankių. Automobilio ratams išrinkta purvui kontrastinga balta spalva.

Siekiant ratus ir padangas pritaikyti automobiliui, teko rekonstruoti sparnus ir šonines ratų arkas. Ir dieną, ir naktį šiam automobiliui paklysti neleidžia ryški LED žibintų juosta. Raudonos, baltos ir mėlynos spalvos deriniai puikiai dera tarpusavyje ir palaiko patriotinę amerikiečių dvasią.

Pro panoraminį stogą galima pakliūti į „apnuogintą“ automobilio saloną, kuriame nerasite kilimų, tik „Line X“ apsaugine danga išklotas grindis. Įprastos „Forte Koup“ sėdynės buvo pakeistos „Sparco Evo II Red Race“ sportinėmis sėdynėmis su „Sparco 4PT Snap-In“ sportiniais saugos diržais, taip pat sumontuotas sportinis „Sparco L575“ vairas.

Purvo lenktynėse dalyvaujantys automobiliai privalo turėti saugos lankus. „Forte Koup Mug Bogger“ – ne išimtis. Šio automobilio rankų darbo kėbulas priderintas prie baltų ratų. Pagrindinis šio automobilio tikslas – suteikti malonumą važiuojant bekele. Ir jis savo tikslą pateisina su kaupu.

„Ballast Point Sedona“

2014 m. SEMA parodoje pasirodęs „Ballast Point Sedona“ modelis šiemet švenčia sugrįžimą ir pristato lankytojams saulėtąją Kaliforniją. Kartu su „Ballast Point Brewing & Spirits“ komanda sukurtas automobilis-baras, siūlantis paragauti naminio alaus, šiemet buvo patobulintas. Dabar jis dar ryškiau skleidžia jūros tematikos, kuri yra neatsiejama šio alaus gamintojo dalis, motyvus.

„Ballast Point Sedona“ akį traukia tvirtu raudonmedžio korpusu su nuleidžiamu stogu ir nulenkiamu baru. Pašalinus automobilio stogą prireikė gerokai sutvirtinti kėbulą, kad išlaikytų prie jo pritvirtintas baro plokštes.

Vienos „Sedona“ durys buvo užvirintos, o pro kitas barmenas gali patekti į savo barą po atviru dangumi. Keleiviams skirta automobilio dalis buvo rekonstruota į baro virtuvę, kurioje tilpo „Micro Matic“ alaus pilstymo čiaupai, aušinimo įranga ir alaus statinės. Priekinė keleivio sėdynė taip pat užleido vietą baro reikmėms.

„Trail’ster“

„Soul“ modelio pagrindu sukurtas „Trail‘ster“ buvo sukurtas tiems, kas nori pabėgti nuo miesto šurmulio ir pasinerti į kalnų magiją, kurią gaubia sniegas, purvas ir rūkas. Be to, „Trail‘ster“ puikiai pritaikytas gabenti smagią išvyką garantuojančią įrangą.

Tvirtas, funkcionalus ir iššūkių nebijantis automobilis buvo sukurtas „Kia“ Kalifornijos dizaino studijoje, kurioje gimė ir tokie nepamirštami koncepciniai modeliai kaip „Track‘ster“ bei „GT4 Stinger“.

Visais ratais varomas „Trail’ster“ suteikia neribotas galimybes mėgautis kalnų pramogomis: slidėmis ar snieglente, stovyklavimu ar važinėjimu kalnų dviračiais. Nesvarbu, kokį kliūčių ruožą jums yra paruošę kalnai – snieguotą įkalnę, slidžią nuokalnę ar klampius purvynus – dėl visų varančių ratų sistemos „Trail‘ster“ neleis pakliūti į bėdą.

Automobilio eksterjero spalvų pasirinkimą lėmė natūralus pavasarinio sniego ir purvo derinys. „Polar Pearl Snowdrift“ – tai moderni neutrali spalva, sukurianti švelnų kontrastą su „Terra Bronze Metallic“ tonu, papuošusiu stogą ir apatinę automobilio dalį. Ugnies raudonį primenantys ratų akcentai ir aliuminio intarpai neleidžia abejoti estetiškumu, precizišku dizainu ir sportiška dvasia.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.