„Porsche“ išgąsdino Marijos Šarapovos prisipažinimas apie vaistą

Vokietijos automobilių gamintoja

Gražuolė tenisininkė M.Šarapova buvo „Porsche“ reklaminis veidas.<br>Gamintojo nuotr.
Gražuolė tenisininkė M.Šarapova buvo „Porsche“ reklaminis veidas.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 9, 2016, 10:06 AM, atnaujinta Jun 2, 2017, 6:45 AM

„Mus nuliūdino pastaroji žinia apie Mariją Šarapovą. Kol neatsiras daugiau detalių ir mes negalėsime visiškai išanalizuoti situacijos, nusprendėme pristabdyti visus planuotus renginius“, – teigiama automobilių koncerno pranešime.

Kiek anksčiau apie savo sprendimus nutraukti bendradarbiavimą su M. Šarapova taip pat nurodė ir Šveicarijos laikrodžių gamintoja „Tag Heur“ bei JAV sportinės tekstilės ir avalynės gamintoja „Nike“.

Buvusi pirmoji pasaulio teniso raketė M. Šarapova pirmadienį surengtoje savo specialioje spaudos konferencijoje prisipažino, kad „Australian Open“ turnyro metu paimtas jos dopingo testas buvo teigiamas.

Per neeilinę spaudos konferenciją Los Andžele M. Šarapova pareiškė pastarąjį dešimtmetį vartojanti vaistą mildronatą, kurį jai išrašė šeimos gydytojas. Šis vaistas buvo uždraustas tik nuo šių metų sausio 1 dienos, o apie tai sportininkė, kaip ji pati tvirtina, nežinojusi.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kaip Lietuvos pramonė atsilieps į gynybos programas?