Naują UAZ išbandę rusai liko be žado: „Tai tėvynės gėda“

Uljanovsko automobilių gamyklai paskelbus apie UAZ 452 atnaujinimus tikroji padėtis netruko išlįsti į viešumą.

Naują UAZ apžiūrėję rusai rado daugybę baisaus broko.<br>Stop kadras.
Naują UAZ apžiūrėję rusai rado daugybę baisaus broko.<br>Stop kadras.
Į tarpą tarp durų ir kėbulo tilptų ranka.<br>Nuotrauka iš vaizdo siužeto.
Į tarpą tarp durų ir kėbulo tilptų ranka.<br>Nuotrauka iš vaizdo siužeto.
Smarkiai spustelėjus stabdžių pedalą gali atsidaryti daiktadėžė.<br>Nuotrauka iš vaizdo siužeto.
Smarkiai spustelėjus stabdžių pedalą gali atsidaryti daiktadėžė.<br>Nuotrauka iš vaizdo siužeto.
Plika akimi matomi UAZ mikroautobuso trūkumai kelia nuostabą.<br>Nuotrauka iš vaizdo įrašo.
Plika akimi matomi UAZ mikroautobuso trūkumai kelia nuostabą.<br>Nuotrauka iš vaizdo įrašo.
Plika akimi matomi UAZ mikroautobuso trūkumai kelia nuostabą.<br>Nuotrauka iš vaizdo įrašo.
Plika akimi matomi UAZ mikroautobuso trūkumai kelia nuostabą.<br>Nuotrauka iš vaizdo įrašo.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Mar 15, 2016, 1:05 PM, atnaujinta Jun 1, 2017, 4:22 PM

Vaizdo įraše užfiksuota, kaip patys rusai apžiūrinėdami ką tik iš gamyklos atvežtą mikroautobusą leipsta juokais ir negali susilaikyti nuo keiksmažodžių.

Jie rado net nežinia kaip užsilikusį suvirinimo aparato elektrodą. Nenuostabu, kad apžvalgininkus nuvylė ir suvirinimo kokybė – vietomis siūlės net nėra sandarios.

Daugelyje vietų gumulais virtę kontaktiniai suvirinimo paviršiai kaip reikiant pašiurpino operatorių. Jis netgi sugalvojo pateisinimą gamyklos darbuotojams – galbūt jie surinkdami šį automobilį tik mokėsi savo amato.

Kėbulo standumas, kuriuo taip gyrėsi UAZ atstovai, taip pat nėra pagerintas. Tą gerai iliustruoja vyrų padarytas atradimas – spaudžiant stabdžių pedalą gali atsidaryti daiktadėžės dangtis.

Vyrai stebėjosi, kad kai kurios apdailos detalės iki šiol tvirtinamos medvaržčiais. Apie surinkimo kokybę nėra ko ir kalbėti: uždarius priekines keleivio duris lieka didžiulis tarpas.

Hidraulikos sistemai trūksta sandarumo. Kol vienas iš vyrukų filmavo, kaip archajiškai kėbulas sujungtas su važiuoklės rėmu, ant jo ėmė lašėti eksploataciniai skysčiai.

Akivaizdu, kad patys rusai negali pagaminti visų reikiamų mazgų. Pavyzdžiui, vakuuminius stabdžių stiprintuvus gamyklai tiekia kinai.

„Visiškai naujas UAZ, ant kurio dar nė musė nebuvo nutūpusi. Kol kas jame sėdėjo tik girti Uljanovsko miesto kėbulų meistrai ir suvirintojai. Visiška skardinė, o mūsų automobilių industrija – šiknoje„, – rašo šio vaizdo siužeto autorius Slava Petrovas savo „Facebook“ paskyroje.

Aktyviai Rusijos pramonę ginti stojusiems komentatoriams jis netingėdamas aiškino, kad „batoną“ įsigijo privati kompanija, o vaizdo įrašo autorius su tokio pirkimo sprendimu neturėjo nieko bendro.

Taip pat patikino, kad automobilis yra toks, koks atvažiavo iš UAZ gamyklos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.