Švedijoje pajudėjo neįtikėtinas sąstatas: vilkikas veža 750 tonų

„Volvo Trucks“ prieš 750 tonų“ ekstremalaus išbandymo iššūkio pavadinimas atskleidžia, kokia užduotis teko FH16 vilkikui.

Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Magnusas Samuelssonas yra vienintelis švedas, kada nors laimėjęs konkurso „Stipriausias pasaulio žmogus“ titulą.<br>Gamintojo nuotr.
Magnusas Samuelssonas yra vienintelis švedas, kada nors laimėjęs konkurso „Stipriausias pasaulio žmogus“ titulą.<br>Gamintojo nuotr.
„Volvo Trucks“ FM ir FMX produktų vadovas Peteris Hardinas.<br>Gamintojo nuotr.
„Volvo Trucks“ FM ir FMX produktų vadovas Peteris Hardinas.<br>Gamintojo nuotr.
Tarptautinio metų sunkvežimio rinkimų žiuri narys žurnalistas Brianas Weatherley.<br>Gamintojo nuotr.
Tarptautinio metų sunkvežimio rinkimų žiuri narys žurnalistas Brianas Weatherley.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Ant priekabų sukrauta 40 konteinerių. Konteineriai buvo kraunami po du, vienas ant kito.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (12)

Lrytas.lt

Apr 12, 2016, 5:24 PM, atnaujinta May 29, 2017, 4:36 AM

Stipriausio pasaulio žmogaus Magnuso Samuelssono ir apie sunkvežimius rašančio žurnalisto Briano Weatherley ekipažo valdomas sunkvežimis Geteborgo uosto krantine traukė net 750 tonų sveriantį sąstatą.

Švedijoje, Geteborgo uosto krantinėje suformuotas 300 m ilgio sąstatas, kurį sudaro 20 priekabų su 40-čia jūrinių konteinerių, kuriuose yra „Volvo“ sunkvežimių atsarginės dalys.

Bendroji sąstato masė sudaro 750 tonų. Misija: pajudėti iš vietos su „Volvo FH16“ vilkiku ir su šiuo autotraukiniu nuvažiuoti 100 metrų atstumą.

„I-Shift“ su palėtintomis pavaromis užtikrina neįtikėtiną trauką pajudant iš vietos. Naujųjų palėtintų pavarų perdavimo santykiai leidžia gabenti itin sunkius krovinius, pajudėti iš vietos sudėtingomis kelio sąlygomis ir važiuoti nedideliu, vos 0,5 km/val. greičiu.

Itin sunkių krovinių gabenimui dažniausiai naudojami specialiai pagaminti sunkvežimiai, tačiau čia naudojame įprastą, serijiniu būdu gaminamą „Volvo FH16“ su visiškai standartiniais jėgos agregatais“, – sakė „Volvo Trucks“ FM ir FMX produktų vadovas Peteris Hardinas.

Naudojo tvirčiausias ašis

Bandyme naudotame „Volvo FH16“ sumontuota naujoji „I-Shift“ pavarų dėžė su palėtintomis pavaromis ir tvirčiausios standartinės „Volvo“ komplektacijos ašys, o sunkvežimį vairuoja buvęs „Stipriausias pasaulio žmogus“ titulo savininkas Magnusas Samuelssonas.

„Jausmą, kurį patiri peržengdamas savo fizinių galimybių ribas, sunku palyginti su kokiu nors kitu pojūčiu.

Gyvenime esu susidūręs su daugeliu iššūkių, tačiau dar niekada nesu bandęs pajudinti iš vietos tokio sunkaus objekto“, – sako Magnusas Samuelssonas.

Šį neįprastą iššūkį iš vairuotojo kabinos stebėjo žinomas žurnalistas Brianas Weatherley, rašantis apie sunkvežimius.

„Įspūdinga, kad „Volvo Trucks“ sukūrė automatizuotą pavarų dėžę, tinkamą naudoti 325 tonų bendrosios masės sąstate.

Tačiau galimybė tempti daugiau nei 700 tonų bendrosios masės traukinį su vienu standartiniu vilkiku yra tiesiog neįtikėtina.

Per 30 žurnalisto darbo metų sunkvežimių srityje dar nemačiau nieko panašaus“, – sakė B. Weatherley.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.