Palangoje gaudžia amerikinių mašinų varikliai

Palangos gatvėmis nuolat zujančių poilsiautojų mašinų gausoje

Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Į tradicinį amerikinių automobilių sąskrydį jau renkasi pirmieji dalyviai.<br>A.Ziabkus
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Aug 5, 2016, 5:53 PM, atnaujinta May 16, 2017, 6:44 PM

Kasmet rugpjūčio mėnesį kurorte vasarojantys poilsiautojai jau žino, kad šiomis dienomis Palangoje devintą kartą prasidėjo tradicinis tarptautinis amerikinių automobilių ir motociklų mėgėjų sąskrydisAmerican Spirit 2016“.

Pirmąją šventės dieną pavakare apie 20 automobilių dalyvavo pirmojoje sąskrydžio rungtyje – orientavimosi varžybose. Jų dalyviams per nustatytą laiką Palangoje, Šventojoje, Klaipėdos rajone ir uostamiestyje reikėjo pasiekti 5 vietas, kuriose turėjo būti traukiamos kortos.

Klaipėdoje prie „Akropolio“ finišavę šios rungties dalyviai teisėjams turėjo pateikti maršrute surinktas kortos. Varžybų nugalėtoju skelbiamas tas, kurio kortos turi daugiausia taškų.

Sąskrydyje numatyta ir daugiau neįprastų pramogų. Pavyzdžiui, šeštadienį visi norintieji išgirs „paskutinę variklio dainą“.

Sakrydžio organizatoriai paaukos seną, tik metalo laužui tinkantį automobilį su vis dar veikiančiu varikliu. Smalsuoliai galės stebėti, kiek ilgai šio automobilio variklis veiks be aušinimo skysčio.

„Tokį reginį išvysti praktiškai neįmanoma. Nebent variklis „užkala“ neapsižiūrėjus automobilio savininkui“, – teigė šio sąskrydžio sumanytojas ir organizacinio komiteto vadovas Aleksandras Palivonas.

Pramogų zonoje motociklai ir automobiliai varžysis variklio išmetimo sistemos garso stiprumu, bus tikrinama, kuri mašina yra pati talpiausia, o kuri transporto priemonė žemiausia. Sąskrydžio dalyviai varžysis lėčiausio važiavimo rungtyje.

Be šių ir kitų sąskrydžio organizatorių sumanytų išdaigų vyks tradiciniai gražiausio sąskrydžio automobilio ir motociklo rinkimai, šeštadienį vakare visi šventės dalyviai išriedės į paradą, kurio maršrutas numatytas Palangos ir Šventosios gatvėmis.

Šį kartą sąskrydyje laukiama apie 180 Amerikoje pagamintų automobilių ir apie 150 motociklų iš daugiau nei 10 šalių.

Tarp jų yra ir gana retų egzempliorių. Kai kurių gamintojų modeliai į devintą kartą vykstantį sąskrydį atvežti pirmą kartą.

Tai vokiečio Alexandro Kristeno 1981 metų „Chevrolet El Camino“ ir 1965 metais pagamintas „Ford Cobra“. Pastarojo automobilio Lietuvos gatvėse neišvysite, nes tokio modelio transporto priemonė mūsų šalyje nėra užregistruota.

Retas automobilis atvežtas ir iš Estijos. Tai 1980 metais pagamintas „Excalibur Phaeton 4“, turintis 8 cilindrų variklį, kurio darbinis tūris siekia 5 litrus.

„Mūsų sąskrydžio dalyvių automobilių parodoje apsilankę žmonės turės retą progą susipažinti su visa Jungtinių Amerikos Valstijų automobilių gamybos pramonės istorija“, – įsitikinęs renginio vadovas A.Palivonas. ˙

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.