BMW M3 mažylis, kuris būtų galėjęs įkrėsti didžiąjam broliui

Galbūt gatvėje matydami M3 stiliaus buferiais ir lengvojo lydinio ratlankiais papuoštą 3 serijos hečbeką svarstėte, ar BMW nekilo mintis imtis tokio modelio gamybos?

„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
„BMW M3 Compact“ konstrukcijoje buvo panaudota dauguma originalo mazgų.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (21)

Lrytas.lt

2016-10-17 14:15, atnaujinta 2017-05-10 18:05

Atsakymas būtų teigiamas, juolab, kad yra ir realus to įrodymas. Apskritai, „M“ padalinio projektų istorija yra labai įdomi, o informacija apie senesnius modelius nėra labai paplitusi.

Ne visi markės gerbėjai žino apie gamyklinį „M3 Compact“ modelį, tačiau šią spragą galima lengvai užpildyti.

Šiais metais BMW koncernas mini 30-ąjį kultinio M3 modelio jubiliejų. 1986 metų vasarą rinkoje pasirodęs automobilis iš esmės pakeitė vidutinio dydžio sportinių mašinų segmentą.

Jubiliejaus proga BMW primena apie intriguojančias šio modelio versijas, kurios dėl vienos ar kitos priežasties taip ir nepasiekė serijinė gamybos.

Jau rašėme apie gamyklos teritorijoje įrangą ir atsargines dalis vežiojusį 1986 metais sukonstruotą M3 pikapą, o šį kartą priminsime apie dešimtmečiu vėliau pasirodžiusį vienintelį hečbeką.

Pritaikė daugumą mazgų

Antros kartos M3 modelis su galingesniu 3,2 litro darbinio tūrio varikliu debiutavo 1995 metų Frankfurto automobilių parodoje. Buvo siūlomi visi trys kėbulo variantai – kupė, kabrioletas ir sedanas.

Tačiau atsirado ir dar vienas modelis, nes „M“ padalinys nusprendė sukonstruoti vienetinį egzempliorių su hečbeko kėbulu.

Įdomiausia tai, kad automobilis buvo skirtas vokiško leidinio „Audo Motor und Sport“ 50 metų jubiliejui.

BMW M3 Compact“ hečbekas gavo europietišką 3,2 litro darbinio tūrio variklį ir šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

Modelyje taip pat buvo sumontuota išmetimo sistema su dvigubais antgaliais, kuri vėliau buvo pritaikyta yra serijinės gamybos M3 kupė bei kabrioletui.

„M“ padalinio specialistai perdarė modelio važiuoklę, sumontavo M3 stabdžius ir apavė automobilį 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais.

Taip pat buvo pritaikytas visas kėbulo apdailos komplektas įskaitant veidrodėlius ir skaidraus stiklo posūkių žibintus.

Lengvesnis ir greitesnis

Viduje atsirado M3 prietaisų skydelis, „Recaro“ sportinės sėdynės, keturių taškų saugos diržai ir versta oda aptrauktas vairas bei pavarų perjungimo svirtis.

Patys BMW atstovai sako, kad „M3 Compact“ gali būti laikomas dabartinio M2 proseneliu.

Tiesa, jie pripažįsta, kad jei modelis būtų pasiekęs serijinę gamybą, variklio galia greičiausiai būtų sumažinta.

Tuo metu prototipas turėjo standartinį 321 AG galios variklį, o kadangi kėbulas buvo 150 kilogramų lengvesnis nei sedanas, šis modelis buvo dar greitesnis, aštresnis ir dinamiškesnis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.