„Ferrari“ įveikusį „Passat“ parduodantis kaunietis: „Nieko nėra amžino“

Ryškiai oranžinis kauniečio Vytauto „Volkswagen Passat“ visame pasaulyje išgarsėjo pernai, kai internete žaibiškai paplito įrašas, kaip šis vokiškas senolis Kačerginės „Taikos draguose“ aplenkė superautomobilį „Ferrari 458 Italia“.

„Ferrari“ įveikusį „Passat“ parduodantis kaunietis: „Nieko nėra amžino“.<br>M.Patašiaus nuotr.
„Ferrari“ įveikusį „Passat“ parduodantis kaunietis: „Nieko nėra amžino“.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 13, 2016, 12:31 PM, atnaujinta Feb 9, 2018, 10:53 PM

Šios netikėtos dvikovos vaizdo siužetas tapo tikra interneto sensacija – per porą savaičių jį peržiūrėjo daugiau nei 1,9 mln. internautų. Jie davė oranžiniam dyzeliniam universalui naują vardą – „Passerati“.

Tačiau išskirtinio automobilio savininkas nusprendė jį parduoti.

Turėjo 20 metų

Netipišką traukos lenktynių automobilį Vytautas turi jau 20 metų. 1985 metais pagamintą „Passat“ jis įsigijo kuomet naudoti vokiški automobiliai Lietuvoje dar buvo retenybė.

Iš pradžių vyras automobilį naudojo kasdieniniam važinėjimui, vėliau po truputį ėmė eksperimentuoti. Tačiau dabar nusprendė, kad laikas „Passerati“ rasti naują šeimininką.

„Tai labai daug laiko atima. Gal atsiras kitų minčių, jaunesnių žmonių, kurie pratęs mano darbą“, – sakė jis.

Vytautas vylėsi, kad automobilį įsigys apie techniką nusimanantis žmogus. „Gal bet kas ir nenorės tokios mašinytės. Chuliganėliai gal nelabai norės tokios sumos mokėti, vis tik suma nemaža“, – spėliojo automobilį už 3500 eurų pardavinėjantis savininkas.

Jis skelbimą portale autoplius.lt patalpino pirmadienį vakare, bet jau antradienio rytą buvo sulaukęs nemažai pasiteiravimų. Tačiau naujo pirkėjo unikalus „Passat“ dar nerado.

Sukūrė „žvėrį“

„Passat“ su 1,9 litro dyzeliniu motoru Vytautas perdarė pats. Variklyje pakeistas alkūninis velenas, stumokliai, purkštukai, jam priderinti du turbokompresoriai, iš kurių vienas skirtas sunkvežimiams ir sukuria 4-4,5 baro slėgį.

Kad automobilis galėtų staigiai pasiekti didžiulį greitį buvo perdaryta ir degalų tiekimo sistema, sumontuoti du degalų siurbliai, o variklio galią į keturis varančiuosius ratus perduoda perdaryta „Audi“ pavarų dėžė.

Iš vos 66 kW galios variklio vyras išspaudė net 220 kW (apie 300 AG), bet dėl patikimumo nesijaudina – pasak jo, didžiausias tokio automobilio privalumas yra tas, kad detalės kainuoja po kelis eurus ir kažkam sugedus labai paprasta ir pigu automobilį sutaisyti.

Vytautas žada tikram entuziastui pridėti ir gausybę atsarginių dalių. Jis neslėpė, kad nelengva atsisveikinti su ilgai turėtu automobiliu, bet tai yra logiškas sprendimas.

„Gal ir skaudoka, bet amžino nieko nėra“, – sakė „Passerati“ kūrėjas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.