Kadaise galios ir prabangos simboliu buvęs markės pavadinimas bent jau tokiu būdu atgijo naujam gyvenimui.
A. Štormo koncepcinis modelis išsiskiria agresyviomis linijomis, žemu siluetu ir didžiuliu priekiniu stiklu. Visgi net patys rusai atkreipė dėmesį, kad dizainerio darbas grubus ir neišbaigtas.
Vairuotojų forumuose kilo intensyvios diskusijos tarp beižavinčių automobilio grožiu bei besijuokančių iš vakarietiškų markių automobilius primenančio kėbulo ir daugybės chromo detalių.
Kol kas neskubėkite piktintis ar ploti rankomis, nes šis konceptas – tai tik dizainerio fantazijos vaisius. Gorkio automobilių gamyklą (GAZ) su projektu neturi nieko bendro.
Vietos transporto industrijos gigantas kol kas neturi jokių planų atgaivinti „Volga“ ar kitu pažįstamu prekės ženklu pažymėtų lengvųjų automobilių gamybą. Antra vertus, galimybės tam tikrai yra, nes GAZ gamyklose surinkinėjami užsienio koncernų modeliai.
Rusus ne itin žavi kontroliuojančios bendrovės „Russian Machines“ valdybos pirmininko Siegfriedo Wolfo pasisakymai apie tai, kad „Volga“ galėtų tapti naujo komercinio modelio prekės ženklu. Anot jo, tai būtų mažesnis nei „Gazel“ automobilis.
Tačiau net ir tokia galimybė kol kas lieka menkai tikėtina – jei tik rinkodaros specialistai pasakys, kad gaivinti šią markę nėra tikslinga, jos bus atsakyta.
S. Wolfas prasitarė, kad GAZ planuose jau patvirtintas naujo komercinio modelio projektas. Kol kas tik lieka neaišku, kokiu prekės ženklu bus pažymėtas šis automobilis.
Primename, kad lengvieji „Volga“ markės automobiliai buvo gaminami daugiau nei 50-etį – nuo 1956 iki 2010 metų. Pirmuoju modeliu tapo kultinį statusą jau įgijęs GAZ-21 sedanas, o paskutiniuoju – „Chrysler Sebring“ pagrindu gaminta „Volga Siber“.