Neseniai rodytas reklaminis klipas prasideda nuo jaunos poros būsimų tuoktuvių vaizdo.
Staiga vestuves pertraukia į jas įsiveržusi jaunikio motina, kuris imasi šiurkštokai tikrinti nuotaką – patempia ją už nosies ir ausų, patikrina dantis, o nueidama dar meta tiriamą žvilgsnį į jos krūtinę.
Scenai pasikeitus žiūrovai matė gatve važiuojantį „Audi“ automobilį. Tuomet vyriškas balsas reklamoje sako, kad svarbius sprendimus reikia priimti atsargiai.
Pabaigoje pasirodo pranešimas su raginimu įsigyti naudotą šios markės automobilį, o tas pats balsas patikina, kad tik „su oficialiu sertifikatu galėsite būti ramūs“.
Reklama labai greitai sulaukė atgarsio Kinijos socialiniame tinkle „Weibo“, kuriame įsiutę vartotojai „Audi“ klipą vadino seksistiniu. Žmonės sakė, kad tai yra visiškai nepriimtina ir šlykštu, taip pat atsirado raginančių boikotuoti Vokietijos gamintojo produkciją.
„Audi“ greitai pašalino motininio koncerno naudotų automobilių padalinio paruoštą reklamą iš eterio. Taip pat, kaip praneša fortune.com, gamintojas skelbė, kad pradėjo nuodugnų tyrimą ir sieks užtikrinti, kad tokie akibrokštai daugiau nepasikartotų.
„Pagrindinė reklamos idėja tokia forma, kokia ją suprato dauguma žmonių, jokiu būdu neatspindi mūsų kompanijos vertybių“, – žurnalistams sakė „Audi“ atstovai.