Neįtikėtina unikalaus „Ferrari“ istorija – purvo sluoksnis slėpė tikrą turtą

Pastaraisiais metais norint nustebinti netikėtu atradimu, reikėdavo mažų mažiausiai aptikti nedidelę senovinės technikos kolekciją. Tačiau pasitaiko ir išimčių, tokių kaip šis daugiau nei tris dešimtmečius pašiūrėje prastovėjęs „Ferrari Daytona“ kupė.

Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas.<br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas.<br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Itin retą aliuminio lydinių kėbulą turintis „Ferrari 365 GTB/4 Daytona“ daugiau nei 30 metų stovėjo apleistas. <br>RM Sotheby's aukciono nuotr.
Daugiau nuotraukų (38)

Lrytas.lt

Aug 28, 2017, 6:35 PM, atnaujinta Aug 28, 2017, 6:38 PM

Nuo 1969 iki 1973 metų „Ferrari“ pagamino šiek tiek daugiau nei 1200 vienetų „365 GTB/4 Daytona“ automobilių, iš kurių penki turėjo lengvesnius aliuminio lydinių kėbulus.

Nuotraukose įamžintas vienintelis bendrojo naudojimo keliams skirtas tokį unikalų kėbulą turėjęs „Daytona“ egzempliorius. Jį ruošė „Scaglietti“ meistrai, o pirmasis automobilio savininkas buvo artimas Enzo Ferrari draugas Luciano Conti.

Kupė buvo pagamintas 1969 metais ir „Scaglietti“ dirbtuvėse gavo 32-ąjį kėbulo numerį.

Be itin reto aliumininio kėbulo automobilis taip pat turėjo trokštamus plastikinius priekinius žibintus ir elektra valdomus langus.

1971 metais jis buvo įvežtas į Japoniją, kur pakeitė tris savininkus. Paskutinis iš jų buvo Makoto Takai, kuris ir laikė automobilį pastaruosius 35 metus.

Retas kolekcionierius žinojo šio „Daytona“ buvimo vietą, o tiek, kurie bandė jį įsigyti, iki šiol nieko nepešė.

Birželio mėnesį „Daytona“ buvo nuodugniai patikrinta. Ekspertai patvirtino, kad kėbulo ir variklio numeriai atitinka „Scaglietti“ gaminio duomenis, taigi tai iš tiesų vienetinis automobilis.

Jis bus parduodamas rugsėjo 9 dieną vyksiančiame „RM Sotheby's“ aukcione. Organizatoriai už unikalų klasikinį modelį tikisi gauti iki 1,7 mln. eurų.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.