Superautomobilio vairavimas žiemą – kokie iššūkiai laukia?

Superautomobiliai – nuostabūs, galingi ir sukurti tiems, kurie nori pajusti, ką reiškia tikras vairavimas.

Dėl lengvųjų lydinių ir įvairių kompozicinių medžiagų panaudojimo superautomobiliams rūdys yra nebaisios.<br>Organizatorių nuotr.
Dėl lengvųjų lydinių ir įvairių kompozicinių medžiagų panaudojimo superautomobiliams rūdys yra nebaisios.<br>Organizatorių nuotr.
Dėl lengvųjų lydinių ir įvairių kompozicinių medžiagų panaudojimo superautomobiliams rūdys yra nebaisios.<br>Organizatorių nuotr.
Dėl lengvųjų lydinių ir įvairių kompozicinių medžiagų panaudojimo superautomobiliams rūdys yra nebaisios.<br>Organizatorių nuotr.
Dėl lengvųjų lydinių ir įvairių kompozicinių medžiagų panaudojimo superautomobiliams rūdys yra nebaisios.<br>Organizatorių nuotr.
Dėl lengvųjų lydinių ir įvairių kompozicinių medžiagų panaudojimo superautomobiliams rūdys yra nebaisios.<br>Organizatorių nuotr.
Dėl lengvųjų lydinių ir įvairių kompozicinių medžiagų panaudojimo superautomobiliams rūdys yra nebaisios.<br>Organizatorių nuotr.
Dėl lengvųjų lydinių ir įvairių kompozicinių medžiagų panaudojimo superautomobiliams rūdys yra nebaisios.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2017-12-14 12:23

Švelnus vakaro vėjas, saulė ir vasaros fone blizgantis „Ferrari“ ar „Lamborghini“ atrodo tobula idėja, tačiau ar įsivaizduotumėte pūgą, sniegą, ledą ir malonų pasivažinėjimą su superautomobiliu?

Oro sąlygos kainuoja per daug?

Nors lekiant su „Ferrari“ automobiliu jausitės tikrai išskirtiniais, žiemą šis išskirtinumas privers pagalvoti ne apie tokį egzotišką automobilį. Ledas, ir sniegas susimaišęs su kelio druska ar smėliu automobiliui neprideda grožio.

Superautomobiliai dažniausiai yra gaminami iš lengvų medžiagų, pavyzdžiui: aliuminis, plastikas, karbinas, todėl visų vairuotojų malonei jie beveik nerūdija, o žiemos drėgmė ir nepalankios sąlygos neturėtų stipriai pakenkti automobiliui.

Tačiau, nors ir šie automobiliai turi slidaus kelio režimą, kuris padeda saugiai judėti sniegu ar ledu padengtu paviršiumi, jis labai kenkia jautrioms sankaboms.

Kuomet pajusite, kad nuo žiemos oro sąlygų „Ferrari“ ar „Lamborghini“  sankaba pradeda virpėti, suprasite, jog galbūt geriau svajonių automobilį atšiauriu metų laiku palikti garaže.

Pirma padangos, po to į kelią

Galingas automobilis nebus malonus važiuoti, jei neturės gerų, kokybiškų ir jam tinkančių padangų. Atėjus žiemos sezonui visi vairuojantys skuba keisti padangas ir pasiruošti atšiauriam metų sezonui, kad keliuose galėtų jaustis saugiai ir patogiai.

Nors „Ferrari“ ir „Lamborghini“ yra kilę iš Italijos, kur žiemines padangas automobiliams privaloma naudoti tik Val d'Aosta regione, populiarėjant šiems sportiniams modeliams kitose šalyse yra apstu jiems skirtų žieminių padangų.

Norint saugiai važiuoti atšiauriomis sąlygomis su superautomobiliu, teks nekukliai paploninti piniginę – keturių kokybiškų žieminių padangų komplektas gali kainuoti nuo 3 tūkstančių eurų.

„Ferrari“ ar „Lamborghini“  automobiliai žiemą nėra pati geriausia idėja. Net ir kokybiškiausios žieminės padangos nepadės esant itin gausiam snygiui, o ir arklio galios visiškai atsiskleidžia esant tik palankioms oro sąlygoms.

Tačiau jei sniego nėra daug, o padangos kokybiškos – malonus ir ekstremalus pasivažinėjimas garantuotas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.