Šešiaračiai „žiguliai“ be stogo – jie buvo naudojami dėl ypatingos priežasties

Pagal itališką pavyzdį gamintų „Žigulių“ istorija prasidėjo kukliai. Ilgą laiką pirkėjams buvo siūlomi du kėbulo tipai – sedanas  ir universalas.

Tris ašis ir tiek pat sėdynių eilių turėjęs kabrioletas buvo naudojamas kaskadininkų komandos pristatymuose.<br>Pastvu.com nuotr.
Tris ašis ir tiek pat sėdynių eilių turėjęs kabrioletas buvo naudojamas kaskadininkų komandos pristatymuose.<br>Pastvu.com nuotr.
Tris ašis ir tiek pat sėdynių eilių turėjęs kabrioletas buvo naudojamas kaskadininkų komandos pristatymuose.<br>Pastvu.com nuotr.
Tris ašis ir tiek pat sėdynių eilių turėjęs kabrioletas buvo naudojamas kaskadininkų komandos pristatymuose.<br>Pastvu.com nuotr.
Tris ašis ir tiek pat sėdynių eilių turėjęs kabrioletas buvo naudojamas kaskadininkų komandos pristatymuose.<br>Pastvu.com nuotr.
Tris ašis ir tiek pat sėdynių eilių turėjęs kabrioletas buvo naudojamas kaskadininkų komandos pristatymuose.<br>Pastvu.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

May 19, 2018, 3:52 PM

Vis dėlto šios markės istorijoje buvo ir labai įdomių egzempliorių, o vienas iš tokių – trijų ašių kabrioletas.

Specialus modelis paradams

Volžsko automobilių gamykla tarybiniais laikais aktyviai įsitraukė į sporto programas. 1979 metais buvo įkurta nauja komanda, kuri buvo pavadinta „Autorodeo“.

Sklando gandai, kad tai buvo rusų atsakas čekų kaskadininkams, kurie pareiškė, jog dėl pernelyg minkštos pakabos su „Žiguliu“ neva nebuvo įmanoma važiuoti ant dviejų šoninių ratų.

Natūralu, kad rusai pasistengė paneigti šį pareiškimą, todėl rengė pasirodymus ne tik savo šalyje, bet ir užsienyje.

Greta automobilių, kurie buvo naudojami šou programoje, jiems reikėjo paradinės mašinos.

Tuo tikslu iš VAZ-2103 sedano buvo sukonstruotas pirmasis atviras modelis.

Vėliau rusų konstruktorių vaizduotė įsismarkavo ir jau devintojo dešimtmečio pradžioje iš serijinio automobilio buvo pagamintas unikalus egzempliorius.

Neįprasta kėbulo apdaila

Kad mašinoje tilptų daugiau žmonių, salone buvo sumontuotos trys sėdynių eilės, o gale – įrengta papildoma platforma kaskadininkams.

Kėbulas buvo prailgintas, o kad jis būtų stabilus ir nepradėtų lankstytis už varančiosios ašies buvo sumontuota dar viena – pasyvi.

Kitaip nei pirmasis kabrioletas, didesnis modelis netgi neturėjo galinių durų.

Automobilio išorė buvo padailinta – iš naujausio VAZ-2105 sedano paimti žibintai ir buferiai, šonuose pritvirtintos papildomos apsauginės juostos, iš kurių ant galinės dalies buvo suformuotas žaibas.

Vėliau šis dizainas buvo papildytas senus amerikietiškus modelius primenančiais „pelekais“, kurie tęsėsi nuo priekinių durų iki automobilio galo.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.