Karštą ir šiek tiek lietingą šeštadienio popietę parodos lankytojai galėjo pasigrožėti šimtu dvidešimt trimis istoriniais eksponatais, atvykusiais iš septynių valstybių.
Šventėje dalyvavo net 115 senovinių automobilių, 6 motociklai, 1 sunkvežimis ir 1 autobusas iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Baltarusijos, Vokietijos, Lenkijos bei Rusijos. Parodoje dominavo klasikiniai amerikietiški automobiliai, kurių buvo net 46 vienetai.
Nedaug nusileido ir sovietinė technika, parodoje buvo 35 tokie istoriniai automobiliai ir motociklai.
Likusieji dalyviai atvyko Anglijoje, Vokietijoje, Lenkijoje, Prancūzijoje ir kitose šalyse pagaminta senovine technika.
Kaip visada, parodą puošė tarpukaryje (iki 1946 m.) pagaminti keturračiai gražuoliai, kurių buvo net dvidešimt vienas.
Labiausiai išsiskiriantys parodos dalyviai sulaukė apdovanojimų:
Seniausias automobilis – 1922 m. pagamintas FIAT 510 S. Savininkas – Janis Oskerko (Latvija)
Geriausias senovinis automobilis iki 1946 m. – FIAT 510 S, pagamintas 1922 m. Savininkas – Janis Oskerko (Latvija)
Geriausias klasikinis automobilis nuo 1945 m. – „Cadillac Deville Coupe“, pagamintas 1956 m. Savininkas – Stasys Pranevičius (Lietuva)
Gražiausias automobilis – „Citroen ID 19B Speciale“, pagamintas 1970 m. Savininkas – Toomas Greenbaum (Estija)
Geriausias sovietinis automobilis – GAZ 22E, pagamintas 1967 m. Savininkas – Kaido Ambus (Estija)
Geriausia restauracija – „Riley Pathfinder“, pagamintas 1955 m. Savininkas – Andris Vanags (Latvija)
Didįjį prizą „Grand Prix“ senovinių automobilių parodoje „Nesenstanti Klasika 2018“ laimėjo Janis Oskerko (Latvija) ir jo automobilis FIAT 510 S, renginyje laimėjęs net tris apdovanojimus.