Vilnių sukaustė didžiulės spūstys – šiomis gatvėmis geriau nevažiuoti

Mokslo metų pradžia vairuotojams Vilniuje – itin nervingas laikotarpis. Pirmadienį gatvėse didelių spūsčių dar nebuvo, nes mokslo metų pradžios šventės mokyklose ir universitetuose vyko skirtingu metu.

Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Rugsėjį transporto srautas Vilniuje gerokai išaugo, ypač didelis eismas - Geležinio vilko gatvės kryptimi.<br> T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (17)

Lrytas.lt

Sep 5, 2018, 6:09 PM, atnaujinta Sep 5, 2018, 7:19 PM

Bet savaitės viduryje eismo srautai ėmė pastebimai didėti, o trečiadienio vakarą gatvės Vilniuje užsikimšo taip stipriai, kaip vairuotojai jau buvo pamiršę.

Padidėjus transporto srautui mieste įprasta atostogų sezonu kelionės trukmė gerokai prailgsta. 

Trečiadienio vakarą didžiulės spūstys formavosi Geležinio Vilko, Šeimyniškių, Kareivių, Ozo, Žalgirio, Oslo gatvėse ir Konstitucijos prospekte. Taip pat automobiliai stoviniuoja įvairiose senamiesčio gatvių atkarpose.

Didžiulė spūstis nusidriekė ir Tūkstantmečio gatvėje Kauno kryptimi. Čia eismą sustabdė ties sankryža su Laisvės pr. įvykusi avarija. 

18 val. ėmė kimštis ir O.Milašiaus gatvė dėl avarijos, įvykusios ant Valakampių tilto.

Sankryžose maigo telefonus

Vairavimo mokyklos „Dorkanas“ instruktorius Tautvydas Slavinskas pastebėjo, kad į sostinę sugrįžus studentams ir tėvams pradėjus vežioti vaikus į mokyklas, visos gatvės yra labiau apkrautos. 

O tuomet spūstys tampa neišvengiamos. 

„Kaip išvengti chaoso gatvėse? Turėtume būti pakantesni vieni kitiems. Taip pat reikėtų padėti į šalį išmaniuosius telefonus. 

Dažnai tenka matyti vaizdą, kad stovėdami sankryžose vairuotojai su jais kažką daro. Tuomet užsidegus žaliam signalui jie niekur nepajuda, o stovi vietoje“, – komentavo pašnekovas. 

T. Slavinskas teigiamai įvertino rugpjūčio mėnesį Edukologijos universiteto žiedinėje sankryžoje įvestą naują žymėjimą. 

Anot jo, rūpinantis saugumu ir didesniu pralaidumu tą patį vertėtų padaryti ir Savanorių žiede. 

„Dabar ten piko metu, o ypatingai ryte, kai visi skuba į darbus, susidaro didžiulės spūstys“, – pastebėjo instruktorius.

Nepatyrusius gąsdina žiedai

Būtent žiedinės sankryžos labiausiai gąsdina ir prie eismo Vilniuje neįpratusius mažais patirties turinčius vairuotojus. 

T. Slavinskas sakė, kad ta baimė atsiranda dėl nepakankamai aiškios važiavimo tvarkos. 

„Kai paaiškino, jie viską supranta ir jaučiasi drąsiau. Tiesiog žmonėms reikia viską parodyti“, – komentavo jis. 

Į sostinę atvykusiems studentams vairavimo instruktorius patarė būti atidesniems ir neskubėti.

„Jeigu matote, kad neužsiėmėte reikiamos juostos ir negalėsite pasukti ten, kur planavote, geriau apvažiuokite nedidelį ratą, o ne stovėkite užtvėrę visą gatvę“, – rekomendavo pašnekovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.