Techninių apžiūrų centre telšiškis įrodė prietaiso klaidą: to darbuotojai nebuvo matę

Po apsilankymo Telšių techninių apžiūrų centre į žurnalistus kreipėsi telšiškis Algis Sakalauskas. 

 Telšiškis A. Sakalauskas Telšių techninių apžiūrų centre įrodė savo tiesą.
 Telšiškis A. Sakalauskas Telšių techninių apžiūrų centre įrodė savo tiesą.
 Telšiškis A. Sakalauskas Telšių techninių apžiūrų centre įrodė savo tiesą.<br> G.Akavickienės nuotr.
 Telšiškis A. Sakalauskas Telšių techninių apžiūrų centre įrodė savo tiesą.<br> G.Akavickienės nuotr.
 Telšiškis A. Sakalauskas Telšių techninių apžiūrų centre įrodė savo tiesą.<br> G.Akavickienės nuotr.
 Telšiškis A. Sakalauskas Telšių techninių apžiūrų centre įrodė savo tiesą.<br> G.Akavickienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 29, 2019, 11:31 AM, atnaujinta Jan 29, 2019, 11:36 AM

Piliečio nusiskundimus paprašėme pakomentuoti minėto centro direktoriaus Arvydo Plieniaus. 

Pasirodo, kartais gali klysti ir brangiausi aparatai, tačiau svarbiausia, kad klientas nepasidavė ir savo teisybę įrodė direktoriaus akivaizdoje. 

Įskaudino replika: „Nenori šalti, lauk vasaros“ 

Telšiškis A. Sakalauskas važinėja amerikietišku automobiliu „Ford Windstar“ (2003 m. laidos). Baigiantis techninei apžiūrai galioti, jis nuvyko į Telšių techninių apžiūrų centrą. Iš ten namo grįžo įskaudintas, kaip pats sakė, nemandagaus aptarnavimo. 

Visų pirma vairuotojui nuotaiką sugadino ilga eilė. Jis tikino laukęs apie 3 valandas. O kai jau atėjo vyriškio eilė, lyg tyčia laikrodis išmušė 12 valandą, ir, suprantama, darbuotojai išėjo pietauti. 

A. Sakalauskas minėjo, jog laukdamas sušalo, o tai išgirdęs centro darbuotojas nusišaipė, kad jei šalta, atvažiuok vasarą. „Kaip taip gali su žmogumi kalbėti? Jei man baigiasi automobilio techninės apžiūros galiojimo laikas dabar, aš negaliu laukti vasaros“, – piktinosi žmogus. 

Tai dar ne viskas. Telšiškis teigė, kad nervus jam ištampė ir Techninių apžiūrų centro aparatas, rodantis gedimą, kurio esą net nebuvo. Savo teisybę A. Sakalauskui teko įrodinėti centro direktoriaus kabinete. 

Tik įsikišus direktoriui, problema bendromis jėgomis buvo išspręsta. Vairuotojas pasakojo, kad amerikietiškas automobilis, kurį prieš daugelį metų parsigabeno grįždamas iš JAV, yra kitoks negu europietiški. 

Prie automobilio pritvirtintas liaudiškai vadinamas „kablys“, kuris ir užkliuvo Techninių apžiūrų centre. „Centro darbuotojas aparatūra nustatė, kad „kablys“ blogai veikia, tačiau aš žinau, kad viskas su juo gerai, prikabinus prie automobilio priekabą, dega jos šviesos“, – kalbėjo telšiškis. 

Neturėdamas kitos išeities, vyriškis kreipėsi į centro direktorių, šis pasiūlė „kablį“ patikrinti praktiškai. Angare prie  A. Sakalausko automobilio „Ford Windstar“ prijungus priekabą, paaiškėjo, kad žmogus buvo 100 procentų teisus. Užsidegė visos priekabos šviesos. 

„Kitaip ir būti negalėjo, juk pas automobilių elektriką patikrinau savąjį „Ford Windstar“, ir buvę menkiausi gedimai buvo pašalinti“, – tvirtino vairuotojas. 

Pataria registruotis internetu – nereikės laukti eilėje 

Telšių techninių apžiūrų centro direktorius A. Plienius dėl kliento A. Sakalausko nusiskundimų išsakė savo nuomonę. 

Direktoriaus teigimu, labai svarbu, kad vairuotojai nepatirtų nepatogumų apsilankymo centre metu. Todėl darbo dienomis, išskyrus pirmadienį, centras dirba be pietų pertraukos. Darbuotojai pietauja pakaitomis ir pakeisdami vienas kitą. 

A. Sakalauskas apsilankė būtent pirmadienį, kai centras užsidaro per pietus. Direktorius A. Plienius pabrėžė, kad darbuotojai turi teisę į pietus, tai, beje, numatyta ir LR darbo kodekse. 

Peržiūrėjęs vaizdo įrašus, A. Plienius teigė, jog klientas A. Sakalauskas į centrą atvyko sausio 7 d., 11.13 val., o 12.57 val. jau buvo tikrinamas jo automobilis. Pietų pertrauka – 12–13 val. 

Anot pašnekovo, klientui tiesiog nepasisekė, kad atvyko artėjant pietų pertraukai, todėl teko ilgiau palaukti. Siekiant taupyti laiką, A. Plienius pataria mašinų savininkams registruotis iš anksto internetu – tuomet nereikės laukti eilėje. 

Techninių apžiūrų centro direktorius patvirtino, kad ginčą dėl automobilio „kablio“ pasiūlęs išspręsti praktiškai, t. y. prie angare buvusios priekabos prikabinti kliento automobilį. 

Kaip sakė pats Techninių apžiūrų centro direktorius A. Plienius, nesitikėjo to, ką pamatė. Nors prieš tai prietaisas rodė automobilio trūkumą – neveikia sukabintuvas, tačiau prie šio prijungus priekabą, šviesos, posūkiai veikė be priekaištų. 

„Pirmą kartą susidūrėme su tokia situacija, buvome nuvykę net pas automobilių elektriką, pas kurį prieš tai lankėsi klientas. Norėjome išsiaiškinti, kaip gali būti, kad centro aparatas rodo gedimą, o prijungus prie automobilio priekabą, viskas puikiai veikia. Daugybę automobilių matęs elektrikas taip pat buvo labai nustebęs“, – pasakojo A. Plienius.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ką reiškia kandidato R. Žemaitaičio pasitraukimas iš Seimo?