Stačiausioje slidinėjimo trasos atkarpoje „Audi“ išbandė ypatingą elektromobilį

Sausio mėnesio pabaigoje „Audi“ savo pirmąjį vien tik elektra varomą visureigį išbandė kalnuose, kuriuose geriausi pasaulio kalnų slidininkai kaunasi dėl pergalės Hanenkamo pasaulio taurės etapo varžybose. 

 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
 „Audi e-tron“ legendinėje „Streif“ slidinėjimo trasoje pakilo į stačiausią atkarpą. <br> Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

2019-02-19 11:44

Specialiai paruoštas „e-tron“ legendinėje „Streif“ trasoje pakilo į „Mausefalle“ atkarpą – net 85 proc. nuolydžio šlaitas yra pati stačiausia atkarpa šioje įspūdingoje kalnų slidinėjimo trasoje. 

Demonstraciniame modelyje buvo sumontuota „quattro“ pavara su dviem elektros varikliais galinėje ašyje ir vienu priekinėje. Iš viso bendra sistemos galia siekė 370 kW. 

Taip buvo užtikrinama maksimali trauka itin stačioje įkalnėje – pasiekti didesnį sukimo momentą ir reikiamą paskirstymą tarp ašių buvo specialiai perprogramuota programinė įranga. 

Automobilis turėjo 19 colių skersmens ratlankius ir padangas su specialiai šiam bandymui pagamintais dygliais, kurie užtikrino reikiamą sukibimą su sniegu ir ledu.

Kad būtų užtikrinamas saugumas „e-tron“ elektromobilyje buvo sumontuoti saugos lankai ir sportinės sėdynės su šešių taškų saugos diržais. 

Automobilis taip pat turėjo saugos kilpas, per kurias buvo pravertas saugos lynas be vilkimo įrenginio.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.