Prognozuojama, kad šiemet ne vienas, o net keli ekipažai 337 kilometrų atstumą įveiks be sustojimų.
Maršrutas nesikeičia
Organizatoriai teigia, kad naujas rekordas tikrai bus. Ir gerokai trumpesnis nei 4 val.
„Šių varžybų maršrutas nesikeičia jau penkti metai ir tai daroma ne norint palengvinti naštą organizatoriams“, – akcentavo pagrindinis renginio organizatorius Darius Grinbergas.
Anot jo, tai daroma norint įsitikinti, kaip tobulėja elektromobiliai ir kaip plečiama būtina aptarnavimo infrastruktūra.
Elektromobilių lenktynių ekipažų pozicijas galite sekti šiame žemėlapyje:
Užsiregistravusių dalyvių sąrašas – kaip reta įvairus. Organizatoriai neabejoja, kad varžybų finišas bus apvainikuotas ne vienu rekordu.
Antros kartos „Nissan Leaf“ elektromobiliu šiose lenktynėse varžosi ir lrytas.lt Auto rubrikos redaktorius Saulius Rinkevičius.
Pretendentų – ne vienas
Elektromobilių varžybos keturis Dakaro ralius įveikusiam Vaidotui Žalai startavusiam su „Energijos tiekimo“ generaliniu direktoriumi Dariumi Montvila yra pirmosios po dykumų maratono.
Nors jas lyginti nelengva, tačiau V. Žala ir elektromobilių varžybose tikisi kovos ir azarto.
Anot jo, laimės tie, kas bus geriausiai parengę namų darbus, o kelyje įrodys mokantys gerai išnaudoti visas specifines elektromobilio savybes.
Pretendentais nugalėti šių metų lenktynėse įvardinami „Hyundai Kona EV“ , „Audi e–tron“ ir „Jaguar I–Pace“ elektromobiliais važiuojantys ekipažai.
Gamintojai deklaruoja, kad jais be sustojimų galima įveikti didesnį atstumą, nei nuo Vilniaus iki Palangos.