„Uber“ klientai Jungtinėse Valstijose ir Kanadoje, nuolat sulaukiantys prasto įvertinimo iš vairuotojų, netrukus gaus įspėjimus, kad gali netekti galimybės naudotis paslauga.
Bendrovės teigimu, šie taisyklių pakeitimai buvo pradėti taikyti Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje praėjusiais metais, o neseniai ir Indijoje.
„Uber“ pareiškė ketinanti naująsias taisykles įvesti ir kitose savo rinkose, tik dar nenusprendusi, kada tai įvyks.
„Pagarba – tai dvipusio eismo gatvė, kaip ir atsakomybė“, – internete paskelbtame įraše pažymėjo „Uber“ saugos ir iniciatyvų vadovė Kate Parker.
– Nors tikimės, kad reitingavimo pagrindu atliekamas paskyrų deaktyvavimas turės įtakos tik mažam klientų skaičiui, turime įgyvendinti šią priemonę.“
Keleiviai, kuriems grės pašalinimo iš programos pavojus, gaus patarimų, kaip pagerinti savo reitingą, ir jiems bus pasiūlyta būti mandagiais, nepalikti šiukšlių bei neprašyti vairuotojo nepaisyti kelių eismo taisyklių.
„Uber“, kurios vairuotojai, kaip tikimasi, turėtų gauti aukštesnį nei minimalų vidutinį vertinimą iš keleivių, dabar prašo to paties ir iš savo klientų.
„Pradedame kampaniją, skirtą šviesti visą „Uber“ bendruomenę apie šias gaires“, – pažymėjo K. Parker.