B. Vanagas papasakojo, kaip laiku nupirko BMW M3, kurio vertė išaugo 5 kartus

Nepriklausomai nuo to, ar perkate naują, ar naudotą automobilį, dažniausiai metams bėgant jo kaina mažėja. Tai lemia daugelis faktorių: nusidėvėjimas, modelių kaita ar prasta išliekamoji vertė. Tiksliau – jos nebuvimas. 

 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
 Benedikto Vanago 1992 metų BMW M3 (E30).<br> Vytauto Pilkausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (15)

Lrytas.lt

Jul 24, 2019, 5:15 PM

Svarbiausia – laiku nupirkti

Išliekamąją vertę kuria išskirtinis dizainas, pasiekimai automobilių sporte, o kartais ir dirbtinis deficitas, kai pagaminamas labai ribotas automobilių skaičius. 

Gerą uoslę turintys automobilių kolekcionieriai galimą kainų kilimą gali numatyti iš anksto ir įsigyti būsimą kolekcinį automobilį dar nespėjus jam labai pabrangti. 

Laiku kylančią vertę pastebėjo ir komandos „General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas prieš septynerius metus nusipirkęs 1992 metais pagamintą BMW M3 (E30). 

Šio automobilio vertė per šį laiką pakilo net 5 kartus – dabar toks gerai išlaikytas egzempliorius vertas maždaug 50 tūkst. eurų.

Nepakartotas pasiekimas

Nereikia būti BMW markės mylėtoju, kad suprastum ar pritartum, jog pirmosios kartos  BMW M3 (E30) tapo nemirštančia klasika. 

Šis automobilis pirmiausiai buvo sukurtas lenktynėms ir tik tada pritaikytas bendrojo naudojimo keliams, o tai reiškia, kad M3 gimė su lenktynininko genu. 

Tai įrodo pasiekiamai – M3 (E30) yra laimėjęs WTCC, ETCC, DTM, BTCC ir kitų serijų čempionatus, taip pat savo klasėje laimėjo Niurburgringo 24 valandų ištvermės lenktynės. 

Šis modelis pasiekė kėbulinių automobilių rekordą, kurio dar niekas nepakartojo – daugiau nei 1500 pergalių.

Greitis – dar ne viskas 

BMW darė viską, kad automobilis taptų lengvas bei manevringas. 

Ir nors žvelgiant šių laikų požiūriu jis nėra labai galingas. B. Vanago turimas M3 nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja  per 6,7 sek., bet prieš 30 metų tai buvo gėdos nedarantys skaičiai. 

Tačiau tai ne vieninteliai faktoriai, lėmę BMW sėkmės istoriją, besitęsiančią iki šių dienų. 

Daugiau apie kolekcinį BMW M3 galite sužinoti B. Vanago „Youtube“ kanale.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.