Pakeliui į pajūrį dar teks kentėti: atskleidė, kada pastatys naują 8 eismo juostų tiltą prie Kauno

Kaune iškils naujas tiltas per Nerį, kuris bus kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda dalis, taip pat bus pastatytas naujas viadukas per Jonavos gatvę, dešinėje magistralinio kelio pusėje bus įrengtas jungiamasis kelias. 

Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žadama, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas, o vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (7)

Lrytas.lt

2019-08-09 12:16

„Magistralė Vilnius–Kaunas–Klaipėda yra transeuropinio kelių tinklo dalis, todėl esminis eismo sąlygų joje pagerinimas, pastatant naują tiltą, yra svarbus tiek Lietuvai, tiek tarptautinio susisiekimo kokybei“, – sako laikinai einantis susisiekimo ministro pareigas Rokas Masiulis.

Dabar A. Meškinio (Kleboniškio) tiltą, kuris yra A1 kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda dalis, sudaro du atskiri tiltai. 

Įrengs aštuonias eismo juostas

Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą bus atskirti tranzitinio ir vietinio eismo srautai: atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km/val., o šoninės 4 eismo juostos (po dvi iš kiekvienos pusės) atliktų jungiamųjų kelių vietiniam eismui paskirtį. 

Eismas iš Vilniaus į Klaipėdą bus nukreiptas naujuoju tiltu. 

Įgyvendinant projektą bus suremontuotas ir 1981 metais statytas pietinis tiltas, kuriuo dabar eismas vyksta iš Klaipėdos į Vilnių.

Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie vadovo Vitalijaus Andrejevo, tiltų remontas ir statyba yra dalis viso Islandijos plento projekto. 

Sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas – visuomenė sutaupys 8 mln. valandų dabar prarandamo laiko spūstyse šiame kelio ruože. 

Kainuos nei 32 mln. eurų

Tai labiausiai apkrauti tiltai Lietuvoje. 

Skaičiuojama, kad per A1 kelio atkarpą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir A. Meškinio tiltas, kasdien vidutiniškai pravažiuoja iki 68 tūkst. automobilių. 

Tiltas ir viadukas bus pastatyti įgyvendinant Kelių direkcijos ir AB „Kauno tiltai“ sutartį „Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,29 iki 100,47 km rekonstravimo projekto įgyvendinimo“.

Pagal sutartį rangovas įsipareigoja rekonstravimo projektą įgyvendinti per 17 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo. 

Į šį terminą neįskaitoma technologinė pertrauka, kuri prasideda gruodžio 15 ir baigiasi kitų metų kovo 15 dieną. Bendra darbų vertė 32340292 eurai su PVM.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.