Skaitytojo užfiksuotose nuotraukose matyti, kad padangų protektoriaus gylis atrodo nebetinkamas važinėti gatvėje.
„Kodėl kitiems gresia baudos už tokius dalykus, o patys pareigūnai važinėja su dar baisesnėmis padangomis? Jų transporto priemonė neatitinka techninės apžiūros reikalavimų – tai matyti nuotraukose.
Pareigūnai, važinėdami su tokiomis padangomis, kelia grėsmę ir sau, ir kitiems vairuotojams“, – tikino Tauragės gyventojas.
Skaitytojas nurodė, kad dėl to kreipėsi ir į policiją, primindamas ir reikalavimus, tačiau atsakymo taip ir nesulaukė.
Tauragės apskrities vyriausiasiojo policijos komisariato atstovė Lina Banienė naujienų portalui lrytas.lt tikino, kad padangų protektoriaus gylis atitinka visus reikalavimus ir Kelių eismo taisyklės (KET) pažeistos nebuvo.
Ji teigė, kad šių padangų protektoriaus gylis – 1,88 mm, todėl automobilis kitiems vairuotojams grėsmės nekelia.
„Visi tarnybiniai automobiliai, kurie dalyvauja viešajame eisme, yra techniškai tvarkingi. Policijos automobiliams padangos keičiamos atsižvelgiant į susidėvėjimo lygį“, – nurodė L.Banienė.
Minimalus žieminių padangų ir vasarinių padangų protektoriaus gylis pagal Europos teisės aktus yra nurodytas gana nedidelis – tik 1,6 mm vasarinėms padangoms ir 3 mm žieminėms padangoms.
Naujienų portalas lrytas.lt primena, kad vairuotojai šiemet turi pasikeisti vasarines į žiemines padangas iki lapkričio 10-osios.
3 dalykai, kuriuos turi įvertinti automobilių padangas keičiantys vairuotojai:
1. Tinkamas oro slėgis, kuris užtikrina tolygų padangos dėvėjimąsi ir automobilio stabilumą.
2. Tinkamas protektoriaus gylis, kuris ypatingai svarbus esant šlapdribai, važiuojant sniegu padengtais, neasfaltuotais keliais.
3. Ant vienos ašies turi būti montuojamos vienodos padangos, nes tai garantuoja tolygų stabdymą ir sukibimą. Taip pat ant abiejų ašių rekomenduojama montuoti vienodo mišinio padangas, nes taip automobilis bus stabilesnis, lengviau valdomas. Tai itin svarbu važiuojant žiemos sąlygomis.