Keturratininkų atstovai užstoja savaitgalį pareigūnams įkliuvusį L. Kleizą: yra daug problemų

Šį šeštadienį Linui Kleizai įkliuvus dėl vairavimo neregistruotu keturračiu pastarųjų bendruomenės atstovai teigia, kad situacija šalies teisinėje bazėje yra tokia, jog norint vairuoti galingesnį keturratį susiduriama su daugybe problemų. Viena jų – neįteisinta galingesnių nei 15 kW keturračių registracija.

Keturratininkų atstovai užstoja L. Kleizą.<br>lrytas.lt fotomontažas
Keturratininkų atstovai užstoja L. Kleizą.<br>lrytas.lt fotomontažas
Keturratininkai – „Kauno ATV bendražygiai“<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Keturratininkai – „Kauno ATV bendražygiai“<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Vytautas Banionis<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Vytautas Banionis<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Keturratininkai – „Kauno ATV bendražygiai“<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Keturratininkai – „Kauno ATV bendražygiai“<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Keturratininkai – „Kauno ATV bendražygiai“<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Keturratininkai – „Kauno ATV bendražygiai“<br>Pranešėjų spaudai nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Feb 1, 2021, 9:52 AM, atnaujinta Feb 1, 2021, 10:03 AM

„Didžiausia problema yra ta, kad šalyje norint vairuoti galingesnį keturratį, jo tiesiog neįmanoma registruoti. Jei nori įsigyti galingesnį nei 15 kW keturratį, turi problemų. Net jei perki iš oficialių atstovų, moki už jį tūkstančius eurų.

Dažnai keturratininkai tapatinami su chuliganais. Jei būtų reglamentuota ir visiems vienoda keturračių registracija, nebūtų situacijų kai vairuotojai bėga nuo pareigūnų, neturėdami oficialių dokumentų.

Šios situacijos neteisiname, bet norime atkreipti dėmesį į esančią didelę problemą, kuri nėra sprendžiama jau daug metų“, – pasakojo keturračių klubo „Kauno ATV bendražygiai“ vadovas Vytautas Banionis.

Vyras pasakoja, kad perkant galingesnį keturratį iš oficialaus atstovo ir norint jį registruoti, transporto priemonėje yra montuojami ribotuvai, kurie sumažina „oficialią“ jos galią iki 15 kW. Tik taip šiuo metu galima registruoti galingesnį keturratį.

„Mūsų klube trys nariai turi identiškus keturračius, bet jie visi registruoti skirtingai. Vieno nario keturratis registruotas taip, kad jį gali vairuoti turėdamas B kategoriją, kito – B ir A kategorijas, o trečias registruotas taip, kad jį gali naudoti tik turėdamas teisę vairuoti statybinę mašiną.

Absurdas, bet dabar yra tokia situacija jei nori vairuoti galingesnį keturratį. Šalyje nėra tinkamos teisinės bazės, kuri reglamentuotų galingesnių keturračių registraciją. Trūksta sistemos, kuris būtų aiški ir vienoda visiems vairuotojams“, – teigė V. Banionis.

Naujienų portalas lrytas.lt primena, kad L. Kleiza Valstybinių miškų urėdijos ir Lietuvos kelių policijos pareigūnams per reidą įkliuvo praėjusį šeštadienį. Pareigūnai skaičiuoja ne vieną žinomo krepšininko pažeidimą, jį bausti ruošiasi ir policija, ir Valstybinių miškų urėdijos darbuotojai.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.