„Žingsniavau neskubėdamas, galvą dengė striukės gobtuvas, todėl net negirdėjau prisėlinusio automobilio variklio garso“, – pasakojo G.Žarkauskas.
Kai jis šiek tiek pasuko galvą, net išsigando išvydęs iš nugaros atriedantį automobilį. Jo vairuotojas elgėsi mandagiai, negainiojo pėsčiųjų po Laisvės alėją, tačiau pavažiavo dar kelias dešimtis metrų ir ties perėja pasiekė asfaltą.
Kaunietis užkalbino vairuotoją, o pastarasis paaiškino, kad išvažiuodamas iš Laisvės alėjos 101 numeriu pažymėto namo kiemo tiesiog neturi kito pasirinkimo – dalį kelio tenka važiuoti Laisvės alėja.
Iki jos rekonstrukcijos buvo galima važiuoti tiesiai į E.Ožeškienės gatvę, tačiau vėliau buvo įrengti metaliniai stulpeliai, kuriuos jungia metalinės grandinės. Dabar tenka važiuoti Laisvės alėja iki artimiausio išvažiavimo į E.Ožeškienės gatvę. Jis – ties pėsčiųjų perėja.
„Tokioje vietoje į gatvę sukantis automobilis kelia dar didesnę grėsmę“, – įsitikinęs G.Žarkauskas.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius patvirtino, kad kelių Laisvės alėjos namų gyventojai neturi kitos galimybės automobiliu išvažiuoti iš namų – jiems tenka kirsti Laisvės alėją. Dėl tos pačios priežasties Laisvės alėja kartais važinėja specialiųjų tarnybų, aptarnaujančių įmonių transporto priemonės.
„Laisvės alėjoje norėtume matyti kuo mažiau automobilių, nes jie ne tik sukelia nepatogumų pėstiesiems, bet ir gadina dangą“, – teigė M.Matusevičius.
Pasak jo, Laisvės alėjos 101-ojo namo gyventojai galėtų iš kiemo išvažiuoti į J.Gruodžio gatvę.
„Tereikia vienoje vietoje susiaurinti namo kieme esantį skverą“, – pasiūlė savivaldybės atstovas.