Naujosios kartos „Twingo“ - su varikliu gale

Prabėgus dvidešimčiai metų nuo to laiko, kai rinkoje pasirodęs pirmosios kartos „Twingo“ sukėlė tikrą perversmą mažų automobilių segmente, „Renault“ į savo garsųjį modelį pažvelgė nauju žvilgsniu.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 14, 2014, 1:47 PM, atnaujinta Feb 16, 2018, 7:55 AM

Meilės dieną, vasario 14-ąją, „Renault“ pristatė savo naująjį „Twingo“, kuris turėtų traukti dėmesį ne tik keturiomis ryškiomis spalvomis, bet ir neįprastu techniniu sprendimu – gale įmontuotu varikliu.

Pradėję nuo švaraus lapo ir semdamiesi įkvėpimo iš pirmojo „Twingo“ bei „Renault 5“ sėkmės, bendrovės inžinieriai ir dizaineriai sukūrė naują, novatorišką, judrų ir ypač smagų vairuoti automobilį.

Projektas – kartu su bendrove „Daimler“

Siekdami sužadinti novatoriškumo dvasią, kurią skleidė 1992 metais išleisti pirmieji „Twingo“, „Renault“ inžinieriai ir dizaineriai 2008 metais pradėjo kurti naujos kartos „Twingo“.

Gamintojo teigimu, šį kartą siekta sukurti tokį automobilį, kuris, nepaisant savo mažų gabaritų, būtų dar erdvesnis ir judresnis. Tai reiškė, kad reikės galvoti apie modelį su gale montuojamu varikliu, nepaisant to, kad tokią idėją neišvengiamai lydės ir didesnės projektavimo išlaidos.

„Renault“ idėjos savo atgarsį surado bendrovėje „Daimler“, kuri tuo pačiu metu tyrinėjo naujos kartos dviviečių ir keturviečių „Smart“ versijų idėjas.

Po netrukus įvykusių derybų 2010 metais abi įmonės pasirašė bendradarbiavimo sutartį, oficialiai uždegusią žalią šviesą bendram naujojo „Twingo“ ir naujų dviviečio bei keturviečio „Smart“ versijų projektavimui.

Variklis – gale

Gale sumontuotas variklis – tai didelis nediduko miesto automobilio pliusas. Dėl tokio sprendimo ne tik atsiranda daugiau erdvės priekyje, bet ir žymiai pagerėja sukimosi spindulys. Todėl gyvenvietėse ir automobilių aikštelėse naujasis „Twingo“ yra stebėtinai manevringas – tereikia vos kelis kartus pasukti vairą.

Mažesnis akumuliatorius ir tolimiausiuose automobilio kampuose išdėstyti ratai leido sukurti daugiau erdvės salone. Be to, naujasis „Twingo“ gali didžiuotis tokia ratų baze ir salono erdve, kokia apskritai yra būdinga jau aukštesnės klasės segmento automobiliams.

Malonus ir lengvas valdymas, erdvus salonas bei nedidelis priekis rodo, kad naujasis „Twingo“ išsaugojo visas svarbiausias ypatybes, kurios iš karto, vos atskleidus 1992 metų Paryžiaus automobilių parodoje, užtikrino milžinišką sėkmę jo pirmtakui.

Spalvinga individualybė

Nors naujajame „Twingo“ pakankamai ryškiai atsispindi „Twin’Z“ bei „Twin’Run“ koncepcinių automobilių, kuriuos „Renault“ pademonstravo 2013 metais, bruožai, tačiau vis tik naujokas trykšta ir savo individualumu.

Panašiai, kaip ir jo pirmtakas, naujasis Twingo“ į rinką žengia sušvisdamas keturiomis „pop“ stiliaus spalvomis (šviesiai mėlyna, balta, geltona ir raudona), kurios aiškiai signalizuoja, kad „Twingo“ dvasia ne tik gyva, bet ir tikrai vėl sugrįžta.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.