„Nissan“ Ženevoje atskleidė naują veidą ir galios užtaisą

Ženevos automobilių parodoje „Nissan“ daugiausiai dėmesio skyrė nedidelių miesto visureigių gerbėjams ir pristatė naujo dizaino „Juke“ bei itin galingą jo versiją „Juke Nismo RS“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-03-07 15:49, atnaujinta 2018-02-15 15:14

Pasirodęs prieš šiek tiek daugiau nei trejus metus, „Nissan Juke" įgavo naują „veidą“. Gamintojas atnaujino jo priekinės ir galinės dalių dizainą. Ekstravagantišku stiliumi nuo pat gamybos pradžios išsiskyręs miesto visureigis tapo subtilesnis ir sportiškesnis.

Taip pat jam siūlomas naujas mažesnis bei taupesnis 1,2 l variklis su turbina ir patobulintas 1,6 l DIG-T variklis.

Atnaujinta ir visų varomųjų ratų sistema su sukimo momento valdymo technologija, pritaikyti nauji lengvojo lydinio ratlankiai. Naujajame modelyje komplektuojama nauja garso sistema, naujausios kartos „NissanConnect" sąsaja, „Nissan Safety Shield" įranga, „Nissan" dinamikos valdymo sistema ir į papildomos įrangos sąrašą įtrauktas naujas atidaromas stiklinis stoglangis.

Bagažo skyriaus talpa dviem ratais varomuose modeliuose padidėjo net 40 proc. Be to, „Juke" savininkams suteikiama didesnė galimybė susikurti automobilį pagal savo skonį - siūloma naujų spalvų paletė, įvairių vidaus apdailos variantų bei aksesuarų komplektų.

Tačiau didžiausia naujiena yra naujas radikalaus „Nismo" modelis „Juke Nismo RS". Pažangus „Nismo RS" 1,6 l DIG-T variklis, kurio galią „Nismo“ inžinieriai padidino nuo 200 AG (147 kW) iki 218 AG (160 kW). Padidėjo ir sukimo momentas - nuo 250 iki 280 Nm (dviem ratais varomų modelių su mechanine transmisija). Siekiant, kad važiuoklė sėkmingai perduotų didesnį sukimo momentą, dviem ratais varomų modeliai komplektuojami su mechaniniu riboto slydimo diferencialu (LSD).

Keturiais ratais varomoms versijoms LSD nereikalingas, nes jose yra įrengta sukimo momento valdymo sistema ir „Nissan X-Tronic" transmisija, o jų sukimo momentas siekia 250 Nm. Modeliuose su „X-Tronic" transmisija kaip standartinė įranga montuojamos pavarų perjungimo svirtelės prie vairo su aštuonių pavarų režimu.

Iš kitų patobulinimų, susijusių su variklio pagerintomis techninėmis charakteristikomis, minėtinas strategiškai svarbių kėbulo vietų sutvirtinimas. Taip pat patobulinti stabdžiai, kad jie būtų atsparesni dėvėjimuisi dėl nuolatinio intensyvaus naudojimo: priekiniai diskai padidėjo nuo 296 iki 320 mm, o gale dabar montuojami aušinamieji diskai. Dėl važiuoklės pakeitimų atitinkamai patobulintos ir spyruoklės bei amortizatoriai.

„Juke Nismo RS" išsiskiria raudonais stabdžių laikikliais ir diskretišku „RS" ženklu priekyje bei gale. Viduje „RS" logotipą galima pamatyti ant apsukų matuoklio. Prietaisų skydelio gaubtas padengtas savitą stilių pabrėžiančia zomšo danga. Galutinis salono akcentas - neįprasta hidrografikos apdaila ant pavarų perjungimo svirties bei centrinio prietaisų skydo.

Į papildomos „RS" modelio įrangos sąrašą įtrauktos specialios „Recaro" sportinės sėdynės, ksenoniniai priekiniai žibintai, „Nissan" aplinkinio vaizdo sistema ir „Safety Shield" įranga, kurią sudaro nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo, nematomų zonų įspėjimo ir judančių objektų aptikimo sistemos, siunčiančios įspėjamuosius garso ir vaizdo signalus, idant būtų išvengta nelaimingų įvykių.

Gamintojo teigimu, perkamiausias „Juke“ yra 1,6 l benzininė versija, o aukščiausio lygio „Tekna" modeliai sudaro daugiau nei trečdalį visų pardavimų apimties.

Šiuo metu Europoje iš viso parduota 420 tūkst. „Juke" modelių. Per 2013 metus prekybos apimtis pasiekė 135 tūkst. vnt. Visi Europoje parduoti „Juke" modeliai pagaminti taip pat Europoje, „Nissan" gamykloje Sanderlande, Didžiojoje Britanijoje, kurioje dirbama trimis pamainomis, kad būtų patenkinta paklausa.

„Nissan" svarbu, kad „Juke" pritraukia daug naujų klientų, pirmąkart perkančių „Nissan" markės automobilį. Tarp „Juke" pirkėjų tokių yra net 85 proc.", - teigė už prekybą ir rinkodarą atsakingas „Nissan Europe" vyriausiasis viceprezidentas Guillaume'as Cartieris.

Taip pat gamintojas pristatė ir ant naujos bendros „Renault-Nissan" aljanso „Common Module Family" (CMF) platformos sukurtą naująjį „X-Trail". Šis miesto visureigis jau ne kartą demonstruotas kaip koncepcinis modelis, tačiau į serijinę gamybą jis išleidžiamas nepasikeitęs nuo Tokijuje demonstruotos koncepcijos.

Naujajame „X-Trail" montuojamas 130 AG dyzelinis variklis, siūlomos dviem ir keturiais ratais varomos versijos. Pastaroji komplektuojama su naujausios kartos „Nissan ALL MODE 4x4-i" transmisija. Drauge su „Nissan" naująja važiuoklės valdymo sistema ir „Nissan Safety Shield" įranga, nauja „X-Trail" transmisija siūlo daug įvairių saugumą užtikrinančių ir patogių funkcijų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.