„Audi“ prisiminė seną Le Mano lenktynių tradiciją

Šiais laikais naujų Le Mano bolidų pristatymas visuomenei tradiciškai atliekamas naujuoju automobiliu apvažiuojant trasos garbės ratą, kurios didelė dalis driekiasi specialiai lenktynių maratono metu uždaromomis Prancūzijos kurortinio miestelio Le Mano gatvėmis.

Le Mano lenktynėms skirtą „Audi R18 e-tron quattro“ T.Kristensenas nuvairavo iki pat trasos.<br>Gamintojo nuotr.
Le Mano lenktynėms skirtą „Audi R18 e-tron quattro“ T.Kristensenas nuvairavo iki pat trasos.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 27, 2014, 8:41 AM, atnaujinta Feb 15, 2018, 2:12 AM

Tačiau neseniai įvykęs viešas naujojo „Audi R18 e-tron quattro“ pristatymas bent trumpam pakeitė nusistovėjusią tvarką ir sugrąžino į pirmuosius Le Mano lenktynių egzistavimo dešimtmečius, kai šiame sudėtingame ištvermės maratone pasiryžę dalyvauti drąsuoliai turėjo savo automobiliais atvažiuoti į lenktynių sezono atidarymo ceremoniją.

Naujojo, 2014 – ųjų WEC sezonui skirto LMP1 kategorijos bolido „Audi R18 e-tron quattro“ pristatymas prasidėjo iškilmingu renginiu Le Mano miestelio centre esančioje Saint-Julien du Mans katedros aikštėje.

Čia po automobilio parodymo ceremonijos ir sveikinimo kalbų „Audi“ gamyklinės komandos lenktynininkas, devynis kartus Le Mano 24 valandų ištvermės lenktynių nugalėtojas Tomas Kristensenas sėdo į automobilį ir stebimas gausybės žiūrovų bei žurnalistų būrio miestelio gatvėmis patraukė į Sarto autodromo komplekse esantį „Circuit Bugatti“ lenktynių žiedą.

Iškilmingas paradinis važiavimas reikalauja aukštos lenktynininko kvalifikacijos, nes didžiuliams greičiams pritaikyti Le Mano lenktynių bolidai sunkiai pritampa įprastame miesto eisme.

Važiuojant tokiu ritmu neveikia kai kurios dideliems greičiams pritaikytos elektronikos sistemos, tenka tramdyti šiai situacijai perteklinę variklio galią, ausį rėžia didesnis variklio triukšmingumas ir nemaloniai stebina išaugusios degalų sąnaudos.

Žiūrovai ir Le Mano lenktynių entuziastai atkreipė dėmesį į naują automobilio spalvinį sprendimą. Šio sezono bolidas nudažytas horizontalių juodos, baltos, sidabro ir raudonos spalvų deriniu.

Sidabro spalva simbolizuoja praeities pergales Le Mano trasoje. Juoda – platų lengvų lydinių taikymą kėbulo elementų ir variklio konstrukcijoje. Balta spalva puikiai dera su sidabrine ir simbolizuoja „Audi“ pasiekimus hibridinių pavaros mechanizmų kūrimo srityje.

Raudona - tipinė lenktyninių automobilių spalva, simbolizuojanti sportinį veržlumą ir pergalių siekį. Horizontali spalvų kompozicija puikiai atrodo bolidui skriejant dideliu greičiu.

Kadangi dalis Le Mano ištvermės lenktynių vyksta tamsiuoju paros metu, kėbulas padengtas šviesą atspindinčiomis medžiagomis, tad „Audi R18 e-tron quattro“ tamsoje atrodo dar įspūdingiau.

Šių metų WEC čempionatas prasidės balandžio 20 d. Silverstono trasoje (Didžioji Britanija) įvyksiančiomis lenktynėmis. Prieš tai visi čempionato dalyviai, įskaitant „Audi“ gamyklos komandą, dalyvaus Le Castellet (Prancūzija) mieste FIA asociacijos rengiamuose bandomuosiuose važiavimuose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kodėl iškrėsta Darbo partijos būstinė?
Gyvai
Gyvai: komentarai apie Vilniuje kilusį gaisrą ir situacijos suvaldymą