Vien gegužę parduota 531,1 tūkst. (pernai – 511 tūkst., +3,9 proc.) automobilių. Pristatydamas ataskaitas, „Volkswagen“ marketingo direktorius Christianas Klingleris pasidžiaugė puikiais bendrais rezultatais ir pasaulinės rinkos atsigavimu, kartu akcentuodamas didelius iššūkius keliantį rezultatų netolygumą.
Europos rinkoje per 5 mėnesius „Volkswagen“ koncernas iš viso pardavė 712,7 tūkst. (pernai - 688,8 tūkst. +3,5 proc.), tame skaičiuje Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) - net 372,3 tūkst. (pernai - 351,4 tūkst., +6 proc.) automobilių.
Vokietijoje irgi jaučiamas prekybos pagyvėjimas. Čia parduota 234,4 tūkst., (pernai – 229,3 tūkst. +2,2 proc.) automobilių.
Deja, optimizmą šiek tiek mažina sumenkę pardavimai Centrinėje ir Rytų Europoje, kur parduota 106 tūkst. (pernai – 108,2 tūkst., -2,0 proc.) automobilių.
Dar ženklesnis smukimas fiksuotas Rusijoje – čia parduota 56,5 tūkst. (pernai – 62,6 tūkst., -9,7 proc) automobilių.
Šiaurės Amerikoje iš viso parduota 235,4 tūkst. (pernai - 254,8 tūkst., -7,6 proc.), tame skaičiuje JAV - 150,3 tūkst. (pernai – 169,8 tūkst., -11,5 proc.).
Pietų Amerikoje aptariamu laikotarpiu parduota 267,6 tūkst. (335,7 tūkst., -20,3 proc.) automobilių.
Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione parduota 1,25 mln. vnt., (1,07 mln. vnt., +17 proc.), tame skaičiuje Kinijoje (įskaitant Hong Kongą) - 1,16 mln. vnt., (0,98 mln. vnt., +18,6 proc.).