Šio kino verslas itin paprastas: jis dairosi vakarietiškų kompanijų, kurios didžiausioje Azijos valstybėje dar nespėjo įregistruoti savo prekės ženklo, tuomet žinomus pavadinimus įregistruoja savo vardu ir siūlo gamintojams perleisti šias teises už nemenką sumą, rašo "Lietuvos rytas".
„Tesla“ į Zhang Baosheng’o akiratį pakliuvo dar 2006 metais, kai buvo žinoma toli gražu ne visiems. Apsukruolis Kinijoje dešimčiai metų savo vardu įregistravo šį prekės ženklą 2009-aisiais, o vėliau pateikė prašymą įregistruoti ir „Tesla“ logotipą.
Maža to, surinkus interneto adresą www.tesla.cn išsyk patenkama į Zhang Baosheng’o paskyrą „Twitter“ socialiniame tinkle.
Prieš dvejus metus JAV elektromobilių gamintoja pasiūlė kinui 50 tūkst. dolerių, kad šis perleistų visas teises. „Verslininkas“ nesutiko. Pernai „Tesla“ pasiūlė šešis kartus didesnę sumą, tačiau kinas į kalbas nesileido.
Amerikiečiams pavyko atsikovoti prekės ženklą „Te Si La“, kurį Zhang Baosheng’as irgi buvo įregistravęs savo vardu.
Kinui nepasisekė ir dėl „Tesla“ ženklo, nes pernai vietos valdžia nutarė, kad jis vis dėlto priklauso JAV kompanijai.
Tačiau gudruolis tokį sprendimą apskundė teismui. Kol vyksta bylinėjimasis, iš amerikiečių jis prašo kone 4 mln. dolerių, o nesumokėjus reikalauja uždaryti visas kompanijos atstovybes bei elektromobilių baterijų keitimo stotis Kinijoje.