Lietuvoje debiutavo „Jeep“ naujienos - „Cherokee“ ir „Renegade“

Rugsėjo 5 d. ne vieną markę po vienu stogu glaudžiančiame daugiafunkciniame „Modus Group“ salone buvo pristatytos karščiausios „Jeep“ naujienos – kompaktiški visureigiai „Cherokee“ ir „Renegade“.

„Jeep Renegade“ ir „Cherokee“<br>Organizatorių nuotr.
„Jeep Renegade“ ir „Cherokee“<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Saulius Rinkevičius

Sep 5, 2014, 6:21 PM, atnaujinta Feb 9, 2018, 5:53 PM

Naujos kartos „Cherokee“ yra kiek neįprasto amerikiečių gamintojo bendradarbiavimo su italų dizaineriais pavyzdys. Pats oficialaus markės importuotojo šalyje „Autobrava“ vadovas Renaldas Gineika iš pradžių akcentavęs jo originalumą taip pat pažymėjo, kad greičiausiai taip atrodantis „Jeep“ bus priimtinas ne visiems.

Savo ruožtu galime pasakyti, kad ir natūralioje dienos šviesoje naujasis „Cherokee“ atrodo itin keistai ir netgi kelia keistą norą trenkti jam į to „netradicinio dizaino“ priekinės dalies radiatoriaus groteles. Visgi turime sutikti, kad „Jeep“ markei radikalios dizaino permainos buvo reikalingos kaip oras. Tą gerai patvirtina faktas, kad dvejomis pamainomis prie šio modelio surinkimo linijos JAV plušantys darbininkai kol kas nespėja patenkinti paklausos.

Europiečiams šis modelis kol kas siūlomas su vienu iš dviejų itališkų 2,0 l „MultiJet“ dyzelinių variklių, išvystančių atitinkamai 140 arba 170 AG. Bazinės komplektacijos modelis su silpnesniu varikliu ir mechanine šešių laipsnių pavarų dėže kainuoja 119 tūkst. litų (34 tūkst. eurų). „Jeep“ šiam modeliui taip pat siūlo ir automatinę devynių laipsnių transmisiją. Prekyba šiuo automobiliu Lietuvoje turėtų prasidėti artimiausiu metu.

Kiek ilgiau teks palaukti „Renegade“, mat šio modelio gamyba turėtų prasidėti tik lapkritį. Kadangi į Vilnių atgabentas modelis iš tiesų buvo vienas iš paskutiniųjų prototipų ir ne visos jo elektros grandinės veikė išbandyti automobilio mums neteko, tačiau pirmas įspūdis yra išties neblogas.

„Renegade“ iš tiesų nėra naujas pavadinimas amerikiečių gamintojo nomenklatūroje. Gintojoje rinkoje juo nuo aštuntojo dešimtmečio pražios žymimos sportiškesnės ant „Wrangler“ platformos gaminamų visureigių modifikacijos. Vizualiai panašus į gigantišką „Fiat Panda 4x4“, šis modelis visgi yra visai kitoks žvėris.

Laikantis „Jeep“ tradicijų tai yra tikras visureigis, kurio vairuotojai galės pasirinkti vieną iš penkių bekelės rėžimų. Jis bus komplektuojamas su medžiaginiu stogo viršumi arba tokiu stogu, kurį apskritai bus galim išmontuoti. Nepaisant to, kad yra priskiriamas kompaktiškų visureigių klasei „Renegade“ galės tempti iki 1,5 tonos sveriančią priekabą.

„Renegade“ pirkėjams bus siūlomi keturi benzininiai varikliai. 140 AG, 1,4 l, 110 AG, 1,6 l ir 184 AG, 2,4 l atmosferiniai ir 160 AG, 1,4 l turbininis. Taip pat ir du, 1,6 ir 2,0 l dyzeliniai motorai, išvystantys atitinkamai 120 ir 140 AG. Kaip ir „Cherokee“ šis modelis bus komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine arba devynių automatines transmisija.

Bazinės komplektacijos visureigio kaina – 69 tūkst. litų (20 tūkst. eurų). Pirmieji automobiliai Lietuvoje pasirodys 2015 m. pradžioje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.