„Volkswagen“ Paryžiuje pademonstravo naują galios reikšmę

Paryžiaus automobilių parodoje pristatytos „Volkswagen“ pasaulinės premjeros turi bendrą bruožą. Jų varikliai gerokai skiriasi nuo to, kas slypi daugelyje automobilių.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-10-04 23:42, atnaujinta 2018-01-28 14:15

Pirmoji naujiena – ekscentriškas sportinis „Volkswagen XL Sport“ su dviejų cilindrų motoru, o antroji – įkraunamas hibridas „Volkswagen Passat GTE“.

Ne veltui „Volkswagen XL“ šeimą laiko vienais iš techniškai pažangiausių ir ekonomiškiausių konceptų. Tiesa, Paryžiaus autosaloną lydinčiose iškilmėse pademonstruotas „Volkswagen XL Sport“ yra šiek tiek kitoks. Tai ko gero galingiausias automobilis su dviejų cilindrų varikliu.

Atidengus variklio skyriaus gaubtą, galima išvysti sportiniams automobiliams nebūdingą, supermotociklams „Ducati 1199 Superleggera“ skirtą 200 AG galios V2 formos dviejų cilindrų variklį.

Maksimalus automobilio greitis siekia 270 km/val., o įsibėgėjimas iš vietos trunka 5,7 sek. Variklio judesį paskirsto 7 laipsnių DSG transmisija. 18 colių ratlankiai nulieti iš magnio ir „apauti” 205/40 R18 (priekiniai) ir 265/35 R18 (galiniai) padangomis.

Automobilio variklis, rėmas ir kėbulas pagaminti iš šiuolaikinių labai lengvų magnio ir aliuminio lydinių, todėl pats automobilis sveria tik 890 kg. Kaip tokiam galingam sportiniam automobiliui tai puikus rezultatas.

Be įspūdingos galios ir išskirtinio inovatyvumo naujasis „Volkswagen XL Sport“ žavi įspūdingu energetiniu efektyvumu. Žinoma, tai jau ne vieno litro automobilis, į kurio titulą pretenduoja jo pirmtakas „Volkswagen XL“, bet ir ne degalus ryjantis bolidas, ko galima tikėtis iš įspūdingų greičio ir dinamikos rodiklių.

Įkraunamas hibridas „Volkswagen Passat GTE“ - pirmasis „Passat“ šeimos atstovas su kombinuotu pavaros mechanizmu, kurį sudaro benzininis TSI variklis ir elektros motoras.

Bendra sistemos galia siekia 160 kW (218 AG), bendras sukimo momentas – iki 400 Nm. Maksimalus greitis – 220 km/val. Iki 100 km/val. įsibėgėjama per 8.0 sek. Vertinant pagal NEDC metodiką, „Passat GTE“ sunaudoja 2 l benzino ir 13 kWh elektros 100 km kelio.

CO2 tarša – šiek tiek mažesnė, nei 45 g/km CO2. Su pilnu baku ir visiškai įkrautu akumuliatoriumi automobilis nuvažiuoja iki 1000 km, o varomas vien elektra, jis išvysto iki 130 km/val. greitį ir gali įveikti iki 50 km.

Viena iš didžiausių „Volkswagen Passat GTE“ naujovių – speciali išmaniojo telefono programėlė „CAR-NET e-Remote“, leidžianti aktyvuoti ir valdyti prie įkrovimo stotelės prijungto automobilio akumuliatoriaus įkrovimą išmaniuoju telefonu.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.