Tikimasi, kad automobilis išvystys vidutinį lenktynių greitį ir be klaidų įveiks numatytą vieną trasos ratą.
Planuojamas važiavimas – jau ne mokslinis eksperimentas, o realus autonominio vairavimo sistemų potencialo demonstravimas tikroje lenktynių trasoje.
Šiuo važiavimu žiūrovams bus rodomas autonominio vairavimo sistemų faktinis tikslumas ir gebėjimas operatyviai reaguoti į nuolat kintančias važiavimo sąlygas.
Hokenheime važiuos keliuose autosalonuose jau matyto „Audi RS 7“ demonstracinio koncepto pagrindu sukonstruotas autonominio vairavimo įrenginys.
Šis roboto ir automobilio hibridas, galintis išvystyti iki 240 km/val. greitį, pademonstruos „Audi“ inžinierių įdirbį autonominio vairavimo srityje.
Žinoma, visiškai be vairuotojo važinėjantys, ir ypač – lenktyniaujantys automobiliai vis dar išlieka tolimos ateities perspektyva, tačiau „Audi“ jau pasiruošusi įdiegti kai kuriuos autonominio vairavimo elementus masinės gamybos transporto priemonėse.