Svarbiausia šių metų parodos tendencija yra sportinių motociklų populiarumo atgimimas. Gamintojai ruošia itin galingus modelius, kurių prototipai sukonstruoti lenktyninių motociklų pagrindu. Iš lenktynių trasų – į gatves
Modernių technologijų prikimštas „Honda“ motociklas su V4 tipo varikliu jau artimiausiu metu iš lenktyninio gali tapti „civiliniu“.
Motociklas sukonstruotas RC213V modelio, kuriuo 2013 m. važiavo „MotoGP“ čempionas Marcas Marquezas, pagrindu ir šių metų EICMA parodoje sulaukė itin didelio publikos dėmesio.
Vienu žingsniu jį lenkia naujasis „Kawasaki Ninja H2“. Tai yra gatvėms skirta mechaninį kompresorių turinčio H2R monstro versija. Šis motociklas ateinančiais metais bus vienas galingiausių rinkoje.
Serijinio modelio formos beveik nesiskiria nuo H2R. Bene labiausiai pastebimas pakeitimas – centre įmontuotas šviesos diodų žibintas.
H2 variklis išvysto 207 AG galią ir 140 Nm sukimo momentą.
Eiliniam vartotojui – elektriniai dviračiai
„Ducati“ tęsia visiems gyvenimo atvejams pritaikytų „Multistrada“ serijos motociklų tobulinimą. Parodoje bus pristatyti du nauji modeliai – 1200 ir 1200S.
Šiuose motocikluose montuojamų 1198 kubinių centimetrų darbinio tūrio motorų galia siekia 160 AG, o sukimo momentas - 136 Nm. Visai kitokio tipo transporto priemonės yra „Piaggio“ elektriniai dviračiai. Italų gamintojas siūlo elektrines sistemas, kurių galia siekia nuo 240 iki 350W. Šie dviračiai leis pasirinkti pedalų mynimo greitį ir galės bendrauti su savininkų išmaniaisiais telefonais.