Su rekomenduojamu 3.0 l TDI varikliu, naujasis Q7 sveria 1995 kg ir „Audi“ atstovų teigimu, yra lengviausias aukštos klasės SUV segmento automobilis.
Teigiamas poveikis degalų sąnaudoms
Kompanijos vyriausias inžinierius Ulrichas Hackenbergas aiškino, kad svorio sumažinimą lėmė visiškai nauja važiuoklė ir nauja kėbulo bei rėmo konstrukcija, kai kiekvienas elementas gaminamas iš tik jam parinkto, pagal inžinerinius parametrus suderinto lydinio.
Svorio sumažėjimas yra toks, tarsi iš bagažinės iškrautume 7 maišus bulvių. Natūralu, kad tai lėmė ir degalų sąnaudų mažėjimą. Taip pat šiuo tikslu buvo modifikuota ir transmisija. Pasak U. Hackenbergo, benzininio „Audi Q7“ (TFSI) degalų sąnaudas pavyko sumažinti 28 proc., o dyzelinio (TDI) degalų sąnaudos sumenko 23 proc.
272 AG galios 3.0 l TDI ir 333 AG TFSI varikliai suteikia pakankamai solidžią dinamiką. Su jais šis didžiųjų SUV atstovasnuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja atitinkamai per 6,1 ir 6,3 sek. Dyzelinis V6 variklis 100 km kelio jis sunaudoja vidutiniškai 5,7 l degalų ir į aplinką išmeta tik 149 g CO2.
Pristatys dyzelinį hibridą Šiek tiek vėliau bus pristatytas „Audi Q7 e-tron quattro“. Tai bus pirmasis kompanijos dyzelinis įkraunamas hibridas su „Quattro“ visų ratų pavara. Bendra dyzelinio ir variklių tandemo galia sieks 373 AG ir leis išvystyti iki 700 Nm.
Pagal NEDC metodiką išmatuotos degalų sąnaudos siekia 1,7 l dyzelino 100 km kelio, važiuojant į aplinką patenka 50 g CO2/km. Važiuojant vien tik elektra, su pilna akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 56 km kelio.
Vairuoti padės visas komplektas elektroninių pagalbininkų, tarp kurių - adaptyvi greičio palaikymo kontrolė ir važiavimo eismo spūstyse pagalbininkas. Nuobodžiauti neleis MMI borto kompiuteris, įgalinantis jutikliniu ekranu valdyti daugelį automobilio funkcijų bei visą arsenalą informacinių ir pramoginių galimybių. Šias galimybes dubliuoja atitinkami skaitmeninio rodmenų skydo veikimo režimai.