„Mitsubishi“ ruošiasi pristatyti naujos kartos pikapą

„Mitsubishi Motors Corporation“ neslėpė, kad koncerno darbinis arkliukas, pikapas L200, jiems labai svarbus kaip bendrovės kompetencijos ir praktiško požiūrio įrodymas.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 18, 2015, 3:21 PM, atnaujinta Jan 12, 2018, 8:11 PM

Todėl 85-ojoje Ženevos automobilių parodoje šalia „Mitsubishi“ koncepcinių modelių, atskleisiančių koncerno plėtros viziją, debiutuos ir gamybai parengtas L200.

Azijoje, kur pikapas žinomas „Triton“ vardu, jo debiutas įvyko kiek anksčiau.

Penktosios kartos L200 turėtų būti itin universalus ir tinkantis rinkoms, kur pikapai naudojami tarsi kasdienis transportas gyvenant mieste.

Dizaineriams pavyko sumažinti gana masyvaus automobilio oro pasipriešinimą iki lengviesiems automobiliams priimtino vidurkio – naujos kartos pikapo oro pasipriešinimo koeficientas Cx yra 0,40.

Pažvelgus į L200 saloną matyti, kad „Mitsubishi“ orientavosi ne į gražias detales, o į komfortą.

Gamintojo teigimu, tyliai veikiantis variklis ir papildomos garsą slopinančios detalės kėbule užtikrins garso komfortą salone net ir važiuojant greitkelyje ar vieškeliu. Patobulinti kėbulo tvirtinimo mazgai bei galinė pakaba gerokai sumažins salone juntamos vibracijos lygį.

Pikapo kabinoje sumontuoti patogesni krėslai, ergonomiškiau išdėstyti prietaisai ir valdymo įrankiai, o salone – daugiau vietos.

Patobulintas vairo mechanizmas ir stiprintuvas, todėl automobilio apsisukimo spindulys – tik 5,9 m.

Atsparumas kėbulo sukimui padidėjo 7 proc. patobulinus kėbulo struktūrą ir naudojant atsparesnes sukimui medžiagas.

Penktos kartos modelis turi nuolatinę keturių ratų pavarą „Super-Select 4WD II“, papildytą modernia stabilumo ir traukos valdymo sistema.

Bus montuojama mechaninė 6 laipsnių pavarų dėže arba automatinė pavarų dėžė. Vairuotojas galės rinktis iš 4 skirtingų važiavimo sąlygų režimų.

L200 taip pat turi elektroninę stabilumo sistemą, pritaikytą vilkti priekabą, automatinę kelio juostų sekimo sistemą, važiavimo į statų šlaitą pagalbinę sistemą.

Naujausias L200 pikapas turi įmontuotą dyzelinį „MIVEC“ 2.4 litrų darbinio tūrio turbininį variklį aliuminio bloku. „4N15“ gamyklinio žymėjimo variklis bus 133 arba 113 kW galios ir atitinkamai turės 430 arba 380 Nm sukimo momentą.

Naujojo variklio anglies dvideginio emisija sumažės net 17% iki 169 g/km.

Naujos kartos L200 modelį gamins „Mitsubishi Motors Thailand“ iš karto visoms pasaulio rinkoms, o į gatves Europoje jis išriedės 2015 metų vasarą.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.