Naujasis „Jeep Renegade“ lietuviams pristatytas miške

Seniai bendriniu žodžiu Lietuvoje tapusios markės gamą Lietuvoje papildė dar vienas „džipas“ – mažiausias, bet purvo nebijantis „Renegade“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 19, 2015, 4:33 PM, atnaujinta Jan 12, 2018, 4:45 PM

Išskirtinės išvaizdos visureigis, turintis visų varančiųjų ratų sistemą, papildė išaugusią „Jeep“ šeimą – „Cherokee“, „Grand Cherokee“ bei „Wrangler“ modelių gamą.

Ketvirtasis džipas

„Pastarieji metai buvo itin reikšmingi „Jeep“ koncernui – per trumpą laiką išplėsta modelių gama, padaryta daugybė technologinių, dizaino ir kokybės atnaujinimų. Tai garantavo koncernui didelę sėkmę – visame pasaulyje „Jeep“ pardavė daugiau nei 1 mln. automobilių, o Europoje pardavimai paaugo rekordiškai daug – 69,6 procento.

Augimas fiksuotas visose rinkose, įskaitant ir Lietuvą, – sakė įgaliotojo „Jeep“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika. – Šiemet tikimės tolimesnio „Jeep“ rinkos dalies augimo, nes koncernas su akį traukiančiais ir galimybėmis stebinančiais džipų modeliais „Cherokee“ bei „Renegade“ įsiveržė į augančias miesto bei kompaktinių visureigių nišas.“

Pasak jo, pernai Lietuvoje populiariausias buvo „Jeep Grand Cherokee“ modelis, kuris yra daugiausia apdovanojimų per visą istoriją pelnęs koncerno džipas. 9 iš 10 „Jeep“ klientų rinkosi šį automobilį.

Bandymas nenuvylė

Tačiau kalbos ilgai nesitęsė ir išvairavome „Renegade“ į miestą bei trasą miške. Nedidelis visureigis charakteriu panašesnis į savo „senelį“ klasikinį „Wrangler“, nei į miesto visureigius „Cherokee“ ir „Grand Cherokee“.

Nedidelis, standus visureigis su riboto praslydimo diferencialais važiuoklėje lengvai susidorojo ir su stipriai pakrypusiu paviršiumi, ir su kalnų imitacija, kai vienu kartu ore pakibdavo du jo ratai.

Miško paviršius bei stati nuokalnė ir įkalnė jam taip pat nebuvo problema.

Naujasis „Renegade“ yra pirmasis „Jeep“ gaminamas Europoje. Su šiuo Italijoje gaminamu nauju modeliu džipai tapo prieinamesni pirkėjams savo kaina, o pristatymo terminas nuo užsakymo momento sutrumpėjo iki 4 mėnesių.

Primena „senelį“

„Autobrava“ vadovo teigimu, pirmiausia „Jeep“ Vilniaus salone pasirodęs „Renegade“ krenta į akis dėl savo dizaino – neįprastos, bet nuotykius simbolizuojančios kėbulo formos, originalių galinių žibintų bei ratlankių.

Priekinės septynių angų variklio grotelės, paveldėtos iš legendinio 1914-ųjų „Jeep Willys“, išduoda, kad „Renegade“ priklauso tikrų džipų šeimai.

Automobilyje įdiegtos visų varančiųjų ratų sistemos „Jeep Active Drive“ ir „Jeep Active Drive Low“. Drauge jos gali perduoti iki 100 proc. variklio galios į bet kurį visureigio ratą ir užtikrinti, kad automobilis įveiks net ir sudėtingiausius kelius.

Susidūrus su didžiausias iššūkiais kelyje pagelbės „palėtintojo“ „Active Drive Low“ sistema, kuri įjungia pastovų 4X4 režimą, pavaras sutrumpina 20:1 santykiu ir leidžia lėtai bet užtikrintai įveikti kliūtis.

Gali virsti bestogiu

„Renegade“ vairuotojai gali rinktis iš 5 važiavimo režimų priklausomai nuo kelio dangos: purvo, sniego, smėlio, akmenų (išskirtinai „Trailhawk“ versijoje) ir automatinės. Šie režimai subalansuoja pakabos darbą ir užtikrina geriausią sukibimą bet kokiomis vairavimo sąlygomis.

Kaip ir „Cherokee“ modelyje, „Jeep Renegade" turi galimybę išjungti galinį varomąjį tiltą ir taip pagerinti ekonomiškumą važiuojant mieste. Tačiau atsiradus poreikiui visiems varomiesiems ratams, sistema galinį tiltą įdarbina automatiškai.

Pasirinktinai keturis arba du „Renegade“ ratus suka vienas iš trijų benzininių variklių („E-torQ“ 1,6 litro 110 AG ir „MultiAir“ 1,4 litro 140 AG arba 170 AG) arba vienas iš trijų „MultiJet" turbodyzelinių variklių (1,6 litro 120 AG ir 2,0 litrų 140 AG arba 170 AG) „Renegade" taip pat galės būti komplektuojamas su pirmąja segmente 9 laipsnių automatine transmisija, 6 laipsnių dviejų sankabų automatine transmisija, ar mechanine pavarų dėže.

Galima pasirinkti džipo versiją su lengvos konstrukcijos nuimamu stogu „My Sky“ – esant geram orui jį galima lengvai nuimti ir patalpinti į bagažinę.

Naujojo modelio salone „Jeep“ įdiegė pažangiausią gamintojo „Uconnect“ sistemą su 7 colių spalvotu prietaisų skydeliu ir 6,5 colių spalvotu, lietimu valdomu ekranu centrinėje panelėje.

Ekrane vairuotojas gali pasirinkti, kurią informaciją nori matyti ir valdyti navigacijos bei pramogines sistemas.

„Jeep Renegade“ bazinės komplektacijos kaina Lietuvoje prasideda nuo 18 tūkst. 990 eurų.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.