„Mercedes-Benz“ pristatė visais ratais varomą „Vito 4x4“

Nors ši žiema ir neapsunkino Lietuvos vairuotojų, tačiau pasaulyje siaučiant rekordinėms žiemos „Mercedes-Benz“ pristatė visų varančiųjų ratų autobusiuką „Vito 4x4“.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-02-26 11:55, atnaujinta 2018-01-12 06:08

Padidinto pravažumo automobilis pristato naujas galimybes verslui sunkiai pravažiuojamuose vietose – apledėjusiuose ir užpustytuose žiemos keliuose, statybų aikštelėse ar neasfaltuotuose keliuose.

Naujasis „Vito 4x4“ užbaigia naujojo modelio pristatymą. Tai yra vienintelis vidutinio dydžio komercinis automobilis, siūlantis visą varančių ratų įvairovę – galima įsigyti priekiniais ratais varomą automobilį, galiniais arba su visų varančiųjų ratų pavara.

Naujojo „Vito 4x4“ pavaros technologija paremta „Vito“ galinių varomų ratų pavaros, automatinės greičių dėžės su sukimo momento keitikliu ir elektroninio stabdžių jėgos paskirstymo pagrindu.

Technologiniu požiūriu, tai labai artima sistema, kuri naudojama keleiviniuose „Mercedes-Benz“ automobiliuose su visų varančiųjų ratų pavara. Variklio galia į abi ašis yra perduodama per centrinį diferencialą santykiu 45:55 naudojant „4ETS Electronic Traction System" traukos sistemą kartu su ESP ir ASR dinaminio vairavimo kontrolės sistemomis.

Jei vienas ar daugiau iš automobilio ratų praranda sukibimą, „4ETS“ sistema per kelias milisekundes individualiai juos pristabdo ir padidina galią gerai sukimbantiems ratams.

„Vito“ modeliuose buvo pristatyta nauja „Attention Assist“ sistema, įspėjanti apie vairuotojo mieguistumą ir neatidumą, bei „Crosswind Assist“ sistema, mažinanti net ir itin stipraus šoninio vėjo poveikį. Jos įtrauktos į standartinę „Vito 4x4“ komplektaciją.

Šiame automobilyje montuojamas galingiausias įmanomas variklis – keturių cilindrų 2,1 litro darbinio tūrio variklis išvysto 190 AG (140 kW) jėgą ir pasiekia 440 Nm sukimo momentą.

Nepaisant didelės galios, šis automobilis atitinka „Euro 6" taršos standartus. Variklio galia į ratus perduodama per 7 pavarų „7G-Tronic Plus“ automatinę greičių dėžę su sukimo momento keitiklu, kuri yra sujungtas su „ECO start/stop“ funkcija.

Vidutinės skaičiuojamos šio autobusiuko degalų sąnaudos yra 6,4 l / 100 km, o taršos rodikliai siekia 169 g/km CO2.

„Vito 4x4“ su „119 BlueTEC“ varikliu pasiekia maksimalų 199 km/h greitį.

„Vito 4x4“ su kompaktiška ir palyginti lengva visų varančiųjų ratų pavaros konstrukcija sveria vos 50 kilogramų daugiau nei „Vito“ automobilis su galiniais varančiaisiais ratais. Taip pat kuriant šią visų varančiųjų ratų pavarą buvo skiriamas didelis dėmesys prekinio automobilio aukščiui.

Jo aukštis siekia 1,91 m. ir nėra aukštesnis už kitus „Vito“ modelius su priekiniais ar galiniais varančiaisiais ratais. Todėl su naujuoju „Vito 4x4“ galima važiuoti į daugumą garažų ir požeminių parkavimo aikštelių.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.