Bet „Aston Martin“ šiai madai nepasidavė. Džeimso Bondo vertų automobilių gamintojas Ženevos automobilių parodoje pristatė kruopščiai slėptą superautomobilį „Vulcan“ su tradiciniu V12 formos 7 litrų darbo tūrio varikliu be turbinos.
Klasikinis, nuostabiai burzgiantis superautomobilis trasoje gali varžytis su pačiais galingiausiais – daugiau nei 800 AG išspaudžiančiu varikliu varomas 1350 kg svorio modelis su sekvencine pavarų dėže gali būti lyginamas su hibridais „LaFerrari FXX K“ arba „McLaren P1 GTR“.
Priešingai nei šių superautomobilių gamintojams, „Aston Martin“ pavyko savo kūrinį išlaikyti paslaptyje ir surengti triukšmingą debiutą Ženevoje, kaip senais laikais.
Gamintojas ketina surinkti vos 24 trasai skirtų „Vulcan“, kurių kiekvienas kainuos po 2,06 mln. eurų.
Kiekvienas superautomobilio pirkėjas prieš gaudamas savo automobilį turės pereiti specialius „Aston Martin“ organizuojamus vairavimo mokymus.
Bet dalelę „Vulcano“ dvasios galės pajusti ir kitų būsimųjų „Aston Martin“ pirkėjai. Gamintojas užsiminė, kad grublėti LED žibintai, kaip „Vulcano“, ateityje atsiras ir kituose britiškuose modeliuose.
Ženevos automobilių parodoje „Aston Martin“ pristatė ir dar vieną kardinalią naujieną – pirmąjį savo elektromobilį.
Visais keturiais varomas elektrinis visureigis-kupė DBX kol kas yra tik koncepcinis modelis ir prekyboje nepasirodys, bet „Aston Martin“ vadovas Andy Palmeris patvirtino, kad įmonė pasirengusi pakeisti tipišką prabangaus modelio įvaizdį.