Visos svarbiausios Ženevos automobilių parodos naujienos

Rytoj į „Palexpo“ parodų rūmus Ženevoje plūstelėję lankytojai, išvys daugybę naujų modelių, pirmą kartą Europoje demonstruojamų naujienų ar koncepcinių modelių.

Daugiau nuotraukų (1)

Žinių radijas

2015-03-03 13:29, atnaujinta 2018-01-11 18:40

Žurnalistai naujausius modelius galėjo apžiūrėti jau antradienį, o publikai Ženevos automobilių paroda atsivers trečiadienį.

Kas verti daugiausiai dėmesio? Šie modeliai turės daugiausiai įtakos būsimam vaizdui visos Europos keliuose ar bent svajonėse.

Lexus pristatys naują koncepcinį automobilį LF-SA. Tai agresyvios laikysenos modelis, su masyviomis radiatoriaus grotomis, galiniu spoileriu ir naujos kartos apšveitimo sistema.

Pirminiais duomenimis, naujiena bus sukurpta „Toyota Yaris“ bazėje. „Lexus“ stende taip pat puikuosis naujasis japonų kupė, kuris rinkoje surems buferius su „Porsche 911“ Turbo. Tai bus naujasis kompanijos flagmanas.

Honda Civic Type R“ – šį serijiniai gamybai parengtą modelį paparaciai pričiupo premjeros išvakarėse, todėl atidesni Ženevos parodos lankytojai atpažins jį jau iš tolo.

Piktasis „civikas“ prištampuotas aerodinaminių elementų, iš kurių išsiskiria ryškūs buferiai, praplatinti priekiniai sparnai, masyvus galinis spoileris ir oro paėmimo gaudytuvai mašinos šonuose.

Dėl šių patobulinimų sportinė „Honda“ bus tiesiog prilipusi prie kelio ir puikiai valdoma, esant dideliam greičiui. Taip pat į Ženevą japonai atgabeno europinę sportinio automobilio NSX versiją, kurios hibridinis agregatas sieks 500 AG.

Trečias brolis iš Tekančios saulės šalies, „Nissan“, taip pat pristatė naują automobilį „Sway“, apie kurį net nesidomintys automobiliais pasakys, kad tai naujos kartos „Micra“. Kol kas dar bandomasis modelis prismaigstytas šviesos diodų žibintų ir paveldėjo visų dabartinių „nisanų“ radiatoriaus groteles.

„Micra“ bus renkama „Renault“ gamykloje netoli Paryžiaus, o gamyklos konvejeris turėtų pajudėti tuojau po Naujųjų. „Nissan Micra“ pasirodė 10-taisiais šio amžiaus metais, o dar po trejų pasirodė atnaujintas mažylės variantas.

Jau anuomet miesto mažylis turėjo neįprastus savo klasei techninius privalumus: parkavimo vietos paieškos sistemą, galinio vaizdo kamerą ir pirštams jautrų navigacijos ekraną.

Ketvirtasis japonas Suzuki į svarbiausią pasaulio pavasarinę parodą atgabeno du koncepcinius modelius: hečbeką „iK-2“ ir kompaktinį visureigį „iM-4“.

„iK-2“ dydžiu jis bus vos augesnis už dabartinį „Swift“. O „iM-4“ – tai simpatiškojo bekelės mažylio „Jimny“| įpėdinis, kuriame, anot „Suzuki“ inžinierių, puikiai derės aukštosios technologijos ir originalus dizainas.

Internete išplito naujo „Renault Clio RS Trophy“ atvaizdai, kurie byloja, kad eiklusis prancūzas bus parengtas greitam važinėjimui, o ne įprastai kelionei iš taško A į B.

Jokių techninių detalių iki Ženevos nebus atskleista, tačiau matyti, kad „RS Trophy“, skirtingai nei „Clio RS“, turės mechaninę pavarų dėžę, o ne „automatą“.

Praėjusių metų gruodį „Renault“ anonsavo modelių gretų atnaujinimo programą. Pirmiausia patobulinimai palietė sedaną „Laguna“, vėliau atnaujintą vienatūrį „Scenic“.

Kompanija „Koenigsegg“ prieš pat parodą pristatė naujo sportinio automobilio eskizus ir video medžiagą, kuri patvirtina, kad ir šio išskirtinio gamintojo kūrinys bus hibridas: neoficialiais duomenimis, abiejų variklių pajėgumai gali siekti daugiau kaip 1300 AG.

Taip pat į Ženevą „Koenigsegg“ atgabens ir galingesnę sportinio modelio „Agera“ versiją.

Austrų kompanija „Magna Steyr“ nuplėšė paslapties skraistę nuo naujo hibridinio sportinio automobilio, kurį, kaip ir kiti gamintojai, jau rytoj pristatys Ženevoje.

Dvivietis „Mila Plus“ modelis turės naują konstrukciją, paremtą aliuminio rėmu ir kėbulu, suklijuotu iš lengvųjų medžiagų. Svarbu pasakyti, kad viso automobilio dalys – važiuoklės, salono ir kėbulo – bus tinkamos antriniam perdirbimui.

„Mila“ varys trijų cilindrų benzininis motoras, kuriam antrins du elektriniai varikliai. Su visa trijule bus galima įveikti 500 km.

„Mercedes-Benz“ koncerno stende didžiausia pažiba – tai brangiausias šio gamintojo gamos automobilis, skirtas sėdintiems gale, kuriuos vežioja asmeninis vairuotojas. Tai automobilis, pavadintas „Mercedes-Maybach Pullman“.

Prailgintas ir nuo kulkų apsaugotas automobilis, kuriame gale įtaisytos keturios prabangios vietos, jame keturi žmonės sėdi po du vienas prieš kitą, o vairuotojas nuo gale sėdinčių gali būti atskirtas stiklo pertvara, galinčia tapti nepermatoma vienu mygtuko paspaudimu.

Bazinė kaina prasideda nuo pusės milijono eurų, tačiau praktiškai visi tokie automobiliai gaminami pagal specialų užsakymą ir jų kaina turėtų nesunkiai perkopti vieno milijono eurų sumą.

Pirmieji automobiliai pirkėjus pasieks kitų metų pradžioje. Be to, Ženevoje debiutuos CLA modelis universalo „Shooting Brake“ kėbulu.

„Opel“ į Ženevą atvežė pigiausią savo modelį, pavadintą „Karl“. Jis turėtų pakeisti iš Europos rinkos pasitraukiantį „Chevrolet Spark“, nes pagamintas naujos kartos „Spark“ modelio pagrindu.

Po to, kai dėl tragiškai mažų pardavimų iš Europos rinkos pasitraukė „Chevrolet“, „General Motors“ koncernui teko kaišioti paliktas skyles. Tai ir turėtų padaryti „Opel Karl“. Automobiliukas mažas, tad jį pamėgs nepretenzingų miesto mašinų ieškantys pirkėjai.

„Porsche“ Ženevoje parodys ekstremalesnę „Cayman“ versiją, pavadintą „Cayman GT4“. Automobilis gaus iš „911 Carrera S“ perimtą variklį, kurio galia 385 AG.

„Renault“ į Ženevą atveža nedidelį miesto visureigį „Kadjar“. Jis rinkoje konkuruos su savo pusbroliu „Nissan Qashqai“.

Renault Kadjar“ pagamintas „Qashqai“ pagrindu ir su pastaruoju dalijasi net 60 procentų visų komponentų. Techniškai tai identiški automobiliai vienodais varikliais.

Tačiau jeigu „Qashqai“ santūrus, tai „Kadjar“ atvirkščiai – atrodo iššaukiančiai. Specialistai prognozuoja, kad „Kadjar“ ilgainiui taps trečiu populiariausiu mažu visureigiu Europoje – po „Qashqai“ ir „Volkswagen Tiguan“ modelių.

Iki šiol „Renault“ neturėjo nedidelio visureigio. „Koleos“, kuris taip pat gaminamas naudojant daugelį „Qashqai“ komponentų, yra didesnis ir brangesnis, todėl nesulaukė europiečių simpatijų.

„Koleos“ gaminamas Pietų Korėjoje, o „Kadjar“ bus gaminamas Ispanijoje, Valensijos gamykloje.

„Rolls Royce“ prieš parodą pagaliau oficialiai patvirtino tai, kas sklandė jau kelerius metus – jie ruošia gamybai visureigį.

Tiesa, britai atkakliai slepia ar parodys bent koncepcinį modelio variantą šioje parodoje. Aišku tik, kad konceptinis „Rolls-Royce“ modelis, kuris bus surinktas ant „Phantom“ bazės ir vadinsis „Serenity“, yra paruoštas parodai.

„Škoda“ į Ženevą atvežė naujos kartos „Superb“. Tai šio gamintojo flagmanas. Pernai „Superb“ buvo trečias populiariausias tarp vidutinės klasės sedanų Europoje, jį aplenkė tik „Volkswagen Passat“ ir „Opel Insignia“.

Čekai tikisi, kad naujas modelis padės priartėti prie brangesniojo pusbrolio „Passat“.

Abu modeliai gaminami ant tos pačios platformos ir turi daug bendrų techninių sprendimų. Europiečius atbaido tik „Škoda“ ženklelis. Nauja karta tapo ilgesnė, bet lengvesnė už pirmtaką.

„SsangYong“ Ženevoje parodys savo didžiąją viltį. Korėjiečiai bandys užkariauti europiečių širdis su mažu visureigiu „Tivoli“. Prekyba šiuo modeliu Korėjoje prasidėjo sausį. Europiečius benzininiai „Tivoli“ pasieks gegužę, o dyzeliniai ir visais ratais varomos versijos – liepą.

„Volkswagen“ stende pasirodys antros kartos vienatūris „Touran“. Naujasis bus gerokai, net 10 cm ilgesnis už savo pirmtaką.

Jis bus gerokai erdvesnis viduje, bet tuo pat metu lengvesnis už ankstesnį modelį. Be to bus atnaujintas populiariausias Europoje vienatūris „Sharan“ bei pasirodys galinga „Golf“ universalo versija GTD.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.