„Cadillac“ noras užvaldyti Europą virsta fiasko

„General Motors“ koncernas pilnas ryžto įtvirtinti „Cadillac“ automobilius Europos rinkoje.

„Cadillac“ visoje Europoje parduoda vos vieną naują automobilį per dieną.<br>AFP/Scanpix nuotr.
„Cadillac“ visoje Europoje parduoda vos vieną naują automobilį per dieną.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Žinių radijas

Mar 16, 2015, 10:43 AM, atnaujinta Jan 9, 2018, 9:24 PM

Iki šiol amerikiečiai net kelis kartus bandė pradėti prekybą šios prestižinės markės automobiliais Senajame žemyne, tačiau nesėkmingai. Šįkart, panašu, „General Motors“ nusiteikę ryžtingai ir pasiryžę investuoti.

Pirmiausia buvo investuota į vadybą – „Cadillac“ Europos padaliniui vadovaus ilgametis vienas iš vadovaujančių BMW darbuotojų – Andreasas Schaafas.

Jis tapo „Cadillac Europe“ viceprezidentu ir bus atsakingas už pardavimų didinimą, nes pernai kompanija pardavė niekingai mažai – visoje Europoje tik 365 „Cadillac“ automobilius.

Šiuo metu „Cadillac“ Europos rinkoje pardavinėja keturis modelius – ATS sedano ir kupė kėbulais, CTS sedaną ir du visureigius – mažesnįjį SRX bei didžiulį prabangų „Escalade“. Visai neseniai šiais automobiliais pradėta prekiauti ir mūsų šalyje.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.