Į Lietuvą atvyksta galingiausia „Nissan Pulsar“ versija

„Nissan“ užsibrėžusi suteikti naujajam „Pulsar“ modeliui sportinių savybių. Tai išduoda naujoji versija, varoma 1,6 l 190 AG DIG-T variklio su turbokompresoriumi.

„Nissan Pulsar“ su galingiausiu varikliu netrukus pasirodys Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
„Nissan Pulsar“ su galingiausiu varikliu netrukus pasirodys Lietuvoje.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 23, 2015, 1:46 PM, atnaujinta Jan 8, 2018, 12:05 PM

Nuo kovo „Pulsar“ variklių asortimentą, sudarytą iš 1,2 l benzininio ir 1,5 l dyzelinio motoro, papildė 1,6 l versija. Kartu su ja pasirodė ir daugiau papildomų dizaino patobulinimų.

190 AG DIG-T variklio varomame „Pulsar“ automobilyje pritaikyta ta pati dizaino ir inžinerijos koncepcija, kuri padėjo „Nissan“ užsitikrinti lyderės statusą mažų miesto visureigių segmente.

1,6 l DIG-T variklis yra vienas pažangiausių klasėje. Maksimalus sukimo momentas – 240 Nm esant 2000-4000 aps./min., o galia siekia 190 AG esant 5600 aps./min.

Nors 1,6 l DIG-T variklis savo galia prilygsta didesniems galios agregatams, jam būdingos degalų sąnaudos ir emisijų kiekis atitinka daug mažesnių variklių rodiklius. Tai pagrindinis „Nissan" taikomos „ variklių tūrio mažinimo“ koncepcijos privalumas.

Jau daugelį metų kurdama savo automobilius „Nissan“ laikosi požiūrio „pasiekti daugiau mažesnėmis sąnaudomis“. Sportinėmis charakteristikomis pasižymintis „Pulsar“ variklis suvartoja 5,7 l/100 km degalų, o jo išskiriamo CO2 kiekis prasideda nuo 134 g/km.

Variklis visapusiškai atitinka naujus „Euro 6" taršos standartus. Be to, jame pritaikyta įvairių techninių naujovių, tarp jų trintį mažinančios technologijos ir aušinamoji išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema.

„Nissan" taip pat sukūrė paketą dizaino elementų, skirtų sportinei naujo modelio prigimčiai atskleisti.

Visuose modeliuose su 190 AG DIG-T varikliu, kurie gali būti komplektuojami su „Acenta R“ ir „Tekna R“ lygio įranga, įdiegta naujų sprendimų, įtrauktų į standartinės įrangos sąrašą.

Tarp jų – specialūs „diamond cut“ dizaino lengvojo lydinio ratlankiai (17 colių – kaip standartinė įranga montuojami „Acenta R“ modeliuose ir 18 colių – montuojami „Tekna R“ modeliuose) su dviejų spalvų (juodos ir sidabro) apdaila, taip pat sportiškesnio dizaino priekiniai žibintai su juoda lempos korpuso apdaila, kuri sudaro didesnį kontrastą su chromuotais reflektoriais.

Sportiniam įvaizdžiui sustiprinti gale įrengtas chromuotas išmetamojo vamzdžio antgalis.

1,6 l DIG-T varikliu varomų modelių vidaus dizaino elementų paketą sudaro unikali prietaisų skydelio apdaila, besidriekianti per visą jo plotį, ir baltos apdailos siūlės ant vairo ir odinių sėdynių (tik „Tekna R“ modeliuose).

Nissan Pulsar“ su 190 AG DIG-T varikliu Europos rinkose pasirodys nuo 2015 m. kovo mėnesio. Į Lietuvą automobilis atvyks balandžio viduryje. Jo kaina prasideda nuo 21 940 eurų.

Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: oro balionui atsitrenkus į žemę, iš krepšio ėmė kristi žmonės