Nuo kovo mėn. pasirinkusiems „Lietuvos draudimo“ privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą bus teikiama nemokama techninė pagalba kelyje ištisus metus.
Pagalbos kelyje prireikia kas 15-tam vairuotojui
„Mūsų duomenimis, pagalba kelyje tenka pasinaudoti kas 15-tam turinčiam tokią apsaugą, ir vos 1 iš 10 iškvietimų būna dėl eismo įvykių, likusieji – dėl įvairių kitų nelaimių kelyje“, – sakė „Lietuvos draudimo“ Strategijos klientų ir marketingo departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė.
Techninė pagalba „Lietuvos draudimo“ klientams bus teikiama neužsivedant automobiliui, pasibaigus degalams, prireikus nugabenti automobilį į aikštelę ar servisą, užtrenkus dureles ar raktelius ar tiesiog prireikus konsultacijos telefonu.
Dėl tokių bėdų iškviesta „Lietuvos draudimo" tarnyba klientams suteiks reikiamą pagalbą kelyje be papildomo mokesčio, apmokėti reikėtų tik už panaudotas žaliavas (pvz. atvežtus degalus ar naujų raktų gamybą).
Apsisprendimą lems ne kainą, o nauda sau
70 proc. vairuotojų techninę pagalba kelyje įvardija kaip reikalingiausią paslaugą greta privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo. Iki šiol pagalba kelyje buvo teikiama tik kasko klientams arba kaip atskira mokama paslauga arba akcijos.
„Iki šiol klientai privalomąjį draudimą rinkdavosi dažnai vadovaudamiesi tik kainos kriterijumi, kadangi privalomojo vairuotojų draudimo paslauga suvokiama kaip draudimas „ne sau“.
Ši nuostata pasikeis su naujos kartos privalomuoju civilinės atsakomybės draudimu. Nuo šiol vairuotojai gaus jiems reikalingiausią pridėtinės vertės paslaugą – nemokamą pagalbą kelyje visą parą“, – sakė A.Kazlauskienė.
Sutaupys ir nervų, ir pinigų
Bendrovės duomenimis, pernai pagalba kelyje dažniausiai buvo kviečiama dėl elektros sistemos gedimų – 38 proc., beveik dešimtadalis – dėl bėdų su padangomis.
Tris kartus iš keturių prireikė transportavimo paslaugos – tai yra brangiausia pagalbos kelyje situacija, vidutiniškai kainuojanti 84 eurus (291 litus).
Be to, kad tenka paploninti piniginę, svarbus ir sugaištamas laikas bei nerimas, ar pavyks sulaukti pagalbos.
„Tie, kam teko susidurti su neužsivedančiu automobiliu ar pamesti raktelius kur nors vidury miškų, supranta, koks tai stresas: skambinti, prašyti draugų ar giminaičių išgelbėti“, – sakė A.Kazlauskienė.
Nuo šiol vairuotojai gali būti ramūs, jog operatyviai sulauks pagalbos iš savo draudiko. Vidutiniškai pernai į iškvietimą pagalbos tarnyba atvykdavo per 50 min.