Rengdamasi modelio pateikimui rinkai, kartu su bendrove „Publicis“ „Renault“ sukūrė reklaminę koncepciją, kurioje akcentuojama svarbiausia tikslinės šio modelio grupės vertybė – laikas. Reklaminis šūkis „Pajuskite, ko vertas jūsų laikas!“ naująjį „Renault“ Espace“ paverčia veiksniu, kuris sustiprina laiko vertės pojūtį ir kuris kviečia vairuotoją laiką vertinti kiek kitaip – kaip laiką sau, kaip laiką, kada gali džiaugtis būtent tuo, kuo iš tiesų norėtum džiaugtis.
Siekiant įtvirtinti šią koncepciją ir tuo pačiu patraukti itin reiklius klientus buvo nuspręsta prekės ženklo ambasadoriumi pasikviesti aktorių Keviną Spacey. Charizmatiška asmenybė ir turtingas bei spalvingas gyvenimas natūraliai tiko tam, kad naujojo „Renault Espace“ partneriu taptų būtent Kevinas Spacey.
Reklaminiame filmuke Kevinas Spacey pasakoja apie kai kuriuos savo svarbiausius kultinius vaidmenis filmuose „Amerikietiškosios grožybės“, „Įprasti įtariamieji“ ir „Kortų namelis“ bei pristato naująjį „Espace“.
Tokia reklaminė kampanija auditorijai yra puiki proga daugiau sužinoti apie K. Spacey asmenybės bruožus ir jo gyvenimo filosofiją, išdėstytą 5 trumpo metražo filmuose, kuriuose jis atveria slapčiausias savo gyvenimo ir darbo kerteles.
Naujoji „Renault Espace“ reklama, kuri pasirodė balandžio 15 d., pirmiausia bus rodoma Prancūzijos, o vėliau – ir kitose pasaulio šalyse.