Kuklumas pagal „Audi“ – 180 AG naujiena

„Audi“ išplėtė TT modelio variklių gamą pačiu mažiausiu ir silpniausiu varikliu. Nors mažu ir silpnu jį pavadinti sudėtinga.

Mažiausiai galinga „Audi TT“ versija turės 180 AG.<br>Gamintojo nuotr.
Mažiausiai galinga „Audi TT“ versija turės 180 AG.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2015-04-23 14:25, atnaujinta 2018-01-06 02:54

Nuo liepos bus galima įsigyti „Audi TT“ su 132 kW (180 AG) galios 1.8 TFSI varikliu, kuris bus montuojamas tiek į kupė, tiek į rodsterio kėbulą turinčius TT.

1,798 cm3 darbinio tūrio turbininis 1,8 TFSI 1250-5000 aps/min. diapazone išvysto maksimalų 250 Nm sukimo momentą.

Varikliui dirbant nedidelėmis apkrovomis, kartu su FSI įpurškimo sistema veikia ir papildomas įpurškimo kolektorius. Šis inžinerinis sprendimas leidžia gerokai sumažinti degalų sąnaudas.

„Audi valvelift“ vožtuvų pakėlimo sistema išmaniai reguliuoja išmetimo vožtuvų pakėlimo aukštį, padidindama variklio elastingumą.

Cilindrų bloko galvutėje sumontuotas išmetimo kolektorius ir pažangi variklio temperatūros režimų valdymo sistema taip pat pastebimai didina variklio energinį efektyvumą.

„Audi TT Coupé“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sek. Jeigu automobilyje sumontuota pagal užsakymą tiekiama 6 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė, tuomet analogiškas įsibėgėjimas užtrunka lygiai 7 sek.

Maksimalus greitis abiem atvejais – 241 km/val.

Audi TT Roadster“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže 100 km/val. greitį pasiekia per 7,2 s. Jeigu automobilyje sumontuota pagal užsakymą tiekiama 6 laipsnių „S tronic“ automatinė pavarų dėžė, tuomet analogiškas įsibėgėjimas tęsiasi 7,3 sek.

Maksimalus greitis abiem atvejais – 237 km/val.

„Audi TT 1.8 TFSI Coupé“, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7 arba 7,6 l benzino ir į aplinką išmeta 129 arba 138 g/km CO2.

Bestogė versija, priklausomai nuo pavarų dėžės, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 7,1 arba 7,7 l benzino ir į aplinką išmeta 132 arba 142 g/km CO2.

Be šio jėgos agregato į „Audi TT“ gali būti montuojami 169 kW (230 AG) pajėgumo benzininis 2.0 TFSI variklis arba 135 kW (184 AG) galios „2.0 TDI ultra“ dyzelinis variklis. Padidintos galios modifikacijoje „Audi TTS“ po variklio gaubtu dūzgia 228 kW (310 AG) pajėgumo benzininis 2.0 TTS galiūnas.

Net ir bazinės komplektacijos „Audi TT“ – kompaktiškų gabaritų nemažos galios sportinis automobilis, pasižymintis lengvo lydinio elementų gausa ir išraiškingu dizainu, adaptyviniu vairo stiprintuvu ir reguliuojamo standumo sportine ratų pakaba.

Salone – sportinės sėdynės su integruotu galvos atlošu ir „Audi virtual cockpit“ skaitmeninis prietaisų skydas.

Bazinės komplektacijos „Audi TT 1.8 TFSI Coupé“ kainuos nuo 33 685 eurų, o kabrioleto kaina prasidės nuo 36 272 eurų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.