Ant tos pačios platformos, kaip ir „Porsche Cayenne“ bei „Audi Q7“ gaminamas „Touareg“ antrosios kartos sulaukė 2010 metais, o dar po ketverių metų atėjo eilė atnaujinimams.
Šį modelį su didžiausia jo naujiena, V6 formos 262 AG dyzeliniu varikliu, ir išbandėme.
Atnaujindami solidų visureigį „Volkswagen“, matyt, vadovavosi posakiu „nereikia taisyti to, kas nesugedę“, todėl naujovių nedaug.
Minimalūs pakeitimai
Iš išorės ryškiausi pokyčiai matosi žvilgtelėjus į automobilio priekį.
Pakeisto dizaino „Touareg“ priekinis buferis išsiskiria trapecijos formos agresyviomis apatinėmis priekinėmis grotelėmis ir platesnėmis viršutinėmis grotelėmis, į kurias įsodintas visas gamintojo ženklas.
„Volkswagen“ taip pat atnaujino visureigio žibintus – nuo šiol ne tik kitokia jų forma, bet ir šviesos šaltinis. Jau bazinėje komplektacijoje į automobilį montuojami biksenoniniai žibintai.
Gamintojas skyrė ir daugiau dėmesio išvaizdai – naujos spalvos, net 16 naujų ratlankių raštų, naujos interjero medžiagos bei papuošimai ir pagaliau atsikratyta raudonos spalvos mygtukų apšvietimo, kuris buvo populiarus praėjusiame dešimtmetyje.
Atnaujinto „Touareg“ salonas švyti balta spalva, derančia prie kokybiškų, solidžiu minimalizmu dvelkiančių salono detalių.
V6 orkestras
Bet vis tik didžiausią malonumą suteikė po kapotu slypinti naujovė – 3 litrų darbo tūrio V6 motoras, kurio galią inžinieriai padidino nuo 245 AG iki 262 AG.
Jo galios nė kiek netrūko išjudinti daugiau nei 2 tonas sveriantį visureigį ir ant asfalto, ir purvu pažliugusiame kaimo kelyje.
Nors dauguma „Touareg“ vairuotojų visureigiu greičiausiai niekuomet nenuvažiuos į jokį prastesnį kelią, nei suplūktas žvyrkelis, automobilis stebėtinai gerai susitvarkė su šlapia, slidžia danga.
Palengva spaudžiant akceleratorių jis nenustojo riedėti pirmyn, o minkšta važiuoklė gerai sugėrė duobes.
Tačiau gamintojo deklaruojamų vidutinių sąnaudų 6,6 litro dyzelino 100 km nepavyko pasiekti net riedant itin taupiai – realiomis sąlygomis vidutinės sąnaudos siekė bet 8 litrus.
Darbas valytuvams
Taip pat „Volkswagen“ neišsprendė vienos smulkios problemos, kamavusios antros kartos „Touareg“ nuo pat pristatymo.
Dėl stipriai į priekį išsikišusios priekinių ratų ašies visas automobilio priekinis ratas yra išsikišęs prieš priekinį stiklą, todėl jei posūkyje yra bala, ant stiklo prieš vairuotojo ar keleivio akis neišvengiamai užtykšta vandens purslai.
Tačiau vertinant bendrai, atnaujintas „Touareg“ tik dar tvirčiau įsitaisė „premium“ visureigių kategorijoje. Tam nereikėjo skambių šūkių ar pažadų, tiesiog kokybiškų vokiškų technologijų, patogaus salono ir solidžios galios variklio.
Nors jis ir nėra pats naujausias ar stilingiausias visureigis rinkoje, kainos ir kokybės santykiu „Touareg“ prilygsta nedaugelis.
„Volkswagen Touareg“ skaičiai:
Bazinė kaina: 51 tūkst. 475 eur.
Bandyto modelio kaina: 77 tūkst. 761 eur.
Variklis: 2967 cm3 262 AG dyzelinis.
Pavarų dėžė: 8 laipsnių automatinė.
Įsibėgėjimas iki 100 km: 7,6-9,4 sek.
Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos: 6,6 l/100 km.
Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm.): 4796/1941/1709
Ratų bazė, mm.: 2893
Bagažinės talpa, l.: 580-1642
Svoris: 2185 kg.
Gamybos vieta: Bratislava, Slovakija.