„Audi“ paskelbė galingiausio visų laikų savo modelio kainą

Europoje jau galima užsisakyti daug aistrų sukėlusį naująjį „Audi R8“ sportinį automobilį.

„Audi R8“ – pats galingiausias gamintojo kada nors išleistas serijinis modelis.<br>Gamintojo nuotr.
„Audi R8“ – pats galingiausias gamintojo kada nors išleistas serijinis modelis.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

May 13, 2015, 3:20 PM, atnaujinta Jan 3, 2018, 11:36 PM

R8 pirmieji pirkėjai sulauks rudenį.

„Audi R8“ net pradinės komplektacijos yra įspūdingas superautomobilis, o padidintos galios R8 V10 – galingiausias ir greičiausias serijinės gamybos „Audi“.

Jo 610 AG benzininis variklis įgalina 100 km/val. greitį pasiekti vos per 3,2 sek. ir važiuoti maksimaliu 320 km/val. greičiu.

Komentuodamas naujojo „Audi R8“ viešąjį debiutą, bendrovės vyr. inžinierius dr. Ulrichas Hackenbergas visų pirma dedikavo jį tikslinei auditorijai – greitų automobilių ir automobilių lenktynių entuziastams, pageidaujantiems vairuoti mašiną panašią į tą, kurias jie mato skriejant lenktynių trasomis.

„Naujasis „Audi R8“ – kaip tik tai, ko klientai tikisi iš galingo sportinio automobilio. Šis modelis sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant įprastų ir lenktyninių automobilių kūrėjams, todėl jis autentiškai perteikia visus lenktyninio vairavimo pojūčius važinėjant įprasto eismo gatvėmis“, – sakė U.Hackenbergas.

Kita potencialių pirkėjų grupė – vadinamieji „savaitgalio lenktynininkai“, laisvalaikiu su savo automobiliais dalyvaujantys mėgėjiškose lenktynėse arba tiesiog mėgstantys greitą važinėjimą specializuotomis lenktynių trasomis.

Jiems skirta iš tikrų lenktyninių automobilių pasiskolinta išmani traukos kontrolės sistema, lanksčiai priderinama prie naudojamų padangų, trasos dangos ir oro sąlygų.

Tai jau antroji „Audi R8“ karta. Pirmą kartą šis iš lengvų lydinių pagamintas modelis su automobilio viduryje sumontuotu varikliu, automatine pavarų dėže ir „quattro „visų ratų pavara į gatves išriedėjo 2007 m. Iš viso pagaminta 27 tūkst. ankstesnės kartos „Audi R8“.

Pradinės komplektacijos „Audi R8 V10“ kainuoja nuo 165 tūkst. eurų, o padidintos galios „R8 V10 plus“ versijos kaina prasideda nuo 187,4 tūkst. eurų. Automobiliai pirkėjus pasieks jau šį rudenį.

Kitaip nei įprastų automobilių atveju, gamintojas nenurodo degalų tikslių sąnaudų ir CO2 taršos parametrų, nes jie labai skiriasi priklausomai nuo eismo sąlygų, vairavimo stiliaus ir net naudojamų padangų.

Orientacinės degalų sąnaudos ir CO2 tarša:

„Audi R8 V10“: Vidutinės degalų sąnaudos: 11,1 l/100 km;

Vidutinė CO2 tarša: 272 g/km.

„Audi R8 V10 plus“: Vidutinės degalų sąnaudos: 12,3 l/100 km;

Vidutinė CO2 tarša: 287 g/km.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.