Tai jo pirmtako GLK pagrindu sukurtas padidinto pravažumo automobilis, kurio dizainas primena kupė modelių linijas.
Pastaruoju metu vokiečių „Daimler“ koncernas pristatydavo daugiau agresyvesnius kupė tipo modelius su išraiškingais kontūrais, plačiomis ratų arkomis ir didelėmis oro paėmimo angomis.
Tačiau naujasis „Mercedes-Benz GLC“ automobilis iš pirmo žvilgsnio atrodo itin elegantiškai.
Bet priekyje, gale ir šonuose po durelėmis esančios blizgaus metalo automobilio dugno apdailos išduoda, kad šis automobilis yra pasirengęs ir išvykoms bekele.
Harmonija tarp grakštumo ir sportiškumo rafinuotai išlaikoma ir automobilio salone – jame vyrauja medžio, odos apdaila.
Gamintojas žada, kad naujasis „Mercedes-Benz GLC“ modelis suvartos net 19 procentų mažiau degalų nei jo pirmtakas.
Automobilio aerodinamika, panaudoti lengvieji metalai ir variklių efektyvumas ne tik sumažino degalų sąnaudas, bet ir oro taršą. „GLC 220 d 4MATIC“ 100 km sunaudoja 5,0–5,5 litro degalų (pirmtakas sunaudodavo 6,1–6,5l), o oro tarša sumažėjo nuo 159–169 CO2 g/km iki 129–143 CO2 g/km.
Šiuos parametrus demonstruoja 170 AG (125kW) „Mercedes-Benz“ variklis.
„Mercedes-Benz“ pirmieji šiame automobilių segmente pristatė hibridinį modelį „GLC 350 e 4MATIC“, kurio hibridinė sistema su pagrindiniu varikliu išvysto net 327 AG (240kW). Šis automobilis į orą išmes vos 60 g CO2 viename kilometre, o 100 km greitį pasieks vos per 5,9 sekundės.
Naujajame GLC modelyje įdiegtos pačios naujausios vairuotojams gelbstinčios ir visų automobilyje esančių keleivių saugumu besirūpinančios sistemos: „Collision Prevention Assist Plus“, apsauganti nuo avarijų automobilio galu; „BAS Plus“ sistema, galinti fiksuoti pėsčiuosius ir kitas kliūtis bei automatiškai tokiose situacijose sustiprinanti automobilio stabdymo efektyvumą; „Pre-Safe Brake“ sistema, taip pat galinti fiksuoti pėsčiuosius, kitus nejudančius automobilius ir neleidžianti įvykti avarijai – užfiksavus riziką, automobilis autonomiškai stabdomas; „Active Kane Keeping Assist“ sistema, atpažįstanti kelio dangą ir padedanti išlaikyti automobilį vienoje eismo juostoje; „Attention Assist“ sistema, perspėjanti vairuotoją apie jo mieguistumą, galimą neatsargumą bei kiek laiko vairuotojas važiuoja nuo paskutinės darytos pertraukos; bei kitos pagalbinės sistemos, skirtos didinti saugumą vairuojant bei komfortą kelionėje tiek dienos, tiek nakties metu.
Pirmieji „Mercedes-Benz“ GLC automobiliai į gatves išriedės šių metų rugsėjo mėnesį.