„Audi“ papasakojo apie būsimą A4 modelį

Šį rudenį į gatves išriedės naujos kartos „Audi A4“ sedanas ir „A4 Avant“ universalas.

Naujasis „Audi A4“ keliuose pasirodys rudenį.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Audi A4“ keliuose pasirodys rudenį.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Audi A4“ keliuose pasirodys rudenį.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Audi A4“ keliuose pasirodys rudenį.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Audi A4“ keliuose pasirodys rudenį.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Audi A4“ keliuose pasirodys rudenį.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Audi A4“ keliuose pasirodys rudenį.<br>Gamintojo nuotr.
Naujasis „Audi A4“ keliuose pasirodys rudenį.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

lrytas.lt

2015-07-01 19:22, atnaujinta 2017-10-28 10:40

Naujasis A4 atrodo žemesnis, platesnis ir masyvesnis už pirmtaką. Jo 4,73 m ilgio ir 2,82 m pločio kėbulo aerodinaminis koeficientas yra tik 0,23, o nuo jo nedaug atsilieka ir universalas.

Pločio ir žemumo pojūtį dar labiau sustiprina priekyje ir galinėje dalyje pritaikytas vidurio linijos elementas. Iš priekio matomos atnaujintos „Singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės, kurios tapo žemesnės, bet platesnės.

Bazinėje komplektacijoje yra ksenoniniai žibintai.

Dar vienas įdomus priekinės dalies akcentas – papildomai montuojami naujoviški LED arba „Matrix LED“ su dinamine posūkio indikacijos funkcija žibintai.

Pirmą kartą „Audi A4“ šeimoje pritaikyta ir prieigos prie automobilio be raktelio sistema.

Lyginant su pirmtaku, naujasis „Audi A4“ tapo gerokai lengvesnis. Priklausomai nuo kėbulo tipo ir pasirinkto variklio, naujojo automobilio masė – iki 120 kg mažesnė.

Svorį sumažino tikslinis lengvų lydinių naudojimas, kai kiekvienam konkrečiam kėbulo ar rėmo elementui parenkamas savas lengvas lydinys, geriausiai atitinkantis tos dalies inžinerinius parametrus – veikiančias apkrovas, būtiną atsparumą, standumą ir pan.

Universalo „Audi A4 Avant“ bagažinės talpa – net 505 l. Nulenkus galinių sėdynių atlošą, suformuojama 1510 l tūrio krovinių erdvė.

Bazinėje „A4 Avant“ komplektacijoje numatytas elektra varstomas bagažinės dangalas ir gaubtas. Papildomai galima užsisakyti bagažinės gaubto valdymo jutiklį.

Vokietijoje siūlomų „Audi A4“ arba „A4 Avant“ variklių asortimentą pradžioje sudarys 7 visiškai nauji varikliai – trys benzininiai TFSI ir 4 dyzeliniai TDI.

Kitose Europos šalyse variklių gama bus panaši, vėliau, tikėtina, ji bus dar labiau išplėsta. Variklių išvystomas galingumas nuo 110 kW (150 AG) iki 200 kW (272 AG).

Gamintojo teigimu, lyginant su pirmtakais, naujųjų variklių galia išaugo, bet degalų sąnaudos vidutiniškai sumažėjo net iki 21 proc. Pavyzdžiui, „A4 2.0 TDI ultra“ sedanas 100 km kelio sunaudoja tik 3,7 l dyzelino, o į aplinką išmeta tik 95 g/ km CO2.

Toks pat „A4 Avant“ universalas sudegina atitinkamai 3,8 l dyzelino, o į aplinką išmeta 99 g/km CO2.

140 kW (190 AG) galios „2.0 TFSI ultra“ variklyje pritaikytas visiškai naujas degimo būdas. Šis benzininis galiūnas 100 km kelio sunaudoja tik 4,8 l benzino ir aplinką išmeta tik 109 g/ km CO2. Toks pat „A4 Avant“ universalas sunaudoja atitinkamai 5 l benzino ir į aplinką išmeta 114 g/ km CO2.

Gamintojo tikinimu, vėliau variklių šeimą papildys ir suspaustomis gamtinėmis arba sintetinėmis dujomis varomi 140 kW (190 AG) pajėgumo „g-tron“ ir įvairių konstrukcijų įkraunami hibridai.

Automobilis gali būti komplektuojamas 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, 7 laipsnių automatizuota „S tronic“ arba 8 laipsnių automatine „Tiptronic“.

Automatinėse transmisijose numatytas degalus taupantis saviriedos režimas. Automobiliams su galingiausiais 6 cilindrų TDI varikliais bus siūloma užsakyti sportinį galinės ašies diferencialą ir „Audi drive select“ automatinę automobilio parametrų suderinimo sistemą.

Didžiausia naujiena tapo iš koncepcinių modelių ir aukščiausios klasės limuzinų perimtas „Audi virtual cockpit“ skaitmeninis rodmenų skydas (kainuoja papildomai), 12,3 colio įstrižainės „Audi MMI“ borto kompiuterio sąsaja, prie lubų tvirtinamas pagalbinis ekranėlis, daug naujų vairuotojams skirtų „Audi connect interneto“ paslaugų, išmaniojo telefono jungtis, specialus išmaniųjų telefonų skyrelis su įkrovimo funkcija ir „Bang & Olufsen“ garso sistema su erdvinio garso atkūrimo galimybe.

Užsisakę padidinto funkcionalumo „MMI Navigation plus“ sistemą, jos komplektacijoje aptiks ir specializuotą „Audi connect“ junglumo plokštę prijungimui prie interneto sparčiaisiais LTE standarto mobiliojo ryšio tinklais.

Ši plokštė automobilyje suformuoja Wi-Fi belaidžio tinklo prieigos tašką, kuriuo naudodamiesi vairuotojas ir keleiviai įgyja prieigą prie interneto bei specializuotų „Audi connect“ paslaugų.

Turintiems iOS ir „Android“ išmaniuosius įrenginius „Audi“ sukūrė prieigos prie MMI sąsajos programėlę. Ja naudodamiesi gale sėdintys keleiviai įgys galimybę valdyti kai kurias informacinės ir pramoginės sistemos funkcijas, pvz., navigacijos sistemai pasiūlyti naują kelionės tikslą, įjungti ar išjungti oro kondicionierių, padidinti arba sumažinti įrašo garsą ir pan.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.